Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1193 1194 1195 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Carneol
Elev

Avatar


Åh gud vad ofta jag besöker denna tråd.. Men vafan, behöver skriva av mig ngn gång då och då..

Blev i fredags typ våldtagen/sexuellt trackaserad/våldpullad eller vafan man kan kalla det i mitt fall.
Var på en nattklubb med mitt stora tjejgäng, men som det alltid slutar så går jag runt själv (av egen vilja). Träffade tre av mina andra tjejvänner som var där med en killkompis som är ett år yngre än mig. Han börjar dansa med mig vilket jag absolut inte har några problem med, vafan dansa kan jag göra med vilken jäkla snubbe som helst oavsett om det är en man på 40 år, självklart finns det gränser på dans och dans. I vilket fall dansar denna kille bakom mig och har sina händer på min höft vilket jag inte heller har problem med. Men efter ett tag börjar han ta på mina bröst som jag känner mig sjukt obekväm med. Jag visar det med kroppsspråk att jag försöker ta mig ur hans grepp men han misstolkade antagligen det och vände mig istället mot honom. Han försöker kyssa mig och jag vänder hela tiden mitt huvud ifrån honom och går tillslut därifrån. Eftersom att vi är bekanta så vet han ändå lite vem jag är så han springer efter mig och säger "Ida, ida, förlåt, jag är ganska packad. Det var inte med mening att försöka kyssa dig". Jag svarar "Det är lugnt, jag är också rätt full" jag går tillbaka till dansgolvet med honom hack i häl och han börjar än en gång dansa med mig. Han har händerna på mina höfter igen och börjar glida in dem i mina byxor. Jag tar bort hans händer och han säger "Jaså där fick jag inte vara" jag svarar "nej, jag ska hitta B nu." Han frågar "Vafan ska du säga till henne?" Jag svarar "Inget spec, hon är min vän, vill bara prata med henne". Han upprepar sin fråga och jag upprepar mitt svar då trycker han upp mig mot väggen och tar mig innanför trosorna. Då gick jag hem direkt fastän att inträdet var dyrt och jag inte ens var där till stängning.
Kände mig så otroligt förnedrad och stannade vid en bänk. Satt där och rökte och tänkte och grät en skvätt. Satt där kanske i en timma. Var även ledsen över det i lördags men nu är det skit samma. Är bara fett irriterad över att jag har cp-vänner som inte kan bry sig mindre. Ingen frågade ens vart jag försvann hahah.... Jag gick ändå hem utan att säga något till någon och INGEN undrar vart jag är. Har en vän som är minderårig som inte ens var med på nattklubben då, hon smsade på lördagen och frågade om vi skulle ses. Jag sa att jag inte orkar och hon frågade "bakis eller" och jag svarade "Nej, det hände lite saker igår" så frågade hon om jag ville prata om det vilket var snällt. Jag svarade att jag inte vet samt att jag kunde gå en promenad senare på kvällen så att vi kunde ses. Jag skrev när min promenad var aktuell, fick svaret "hör av mig snart" hon hörde aldrig av sig. Det är den enda jag hade kunnat tänka mig att berätta detta för, den enda som jag kan tänka mig bryr sig ens lite men jag har insett nu att hon endast kontaktar mig när hon vill att jag köper ut cigg samt att jag kan köra bil. SÅ UTNYTTJAD

26 nov, 2013 03:10

SevLoveer
Elev

Avatar


Det känns som om ingen bryr sig om mig... och efter nästan två år på den här sidan så borde man få någon vän

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

26 nov, 2013 11:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av SevLoveer:
Det känns som om ingen bryr sig om mig... och efter nästan två år på den här sidan så borde man få någon vän


Det beror på vad du menar med vän. Jag är säker på att folk bryr sig - jag bryr mig, ibland så försvinner ju bara inlägg bland alla andra. Och jag har väl inte heller blivit jättetajt med någon under mina två år här - inte så att jag skriver upp deras namn på min profil och vad folk nu gör. Men jag bryr mig. Finns det något jag kan göra för dig - skriv gärna!

26 nov, 2013 12:26

Ginny00
Elev

Avatar


SkRev en lista på alla mina fearfoods/tillfällen där mat är inblandat som jag är rädd för och som jag känner att jag absolut inte vill tackla.
30 stycken.
Saker jag absolut unte kan äta/göra. Pågrund av min hjärna.
Kul.
(Skriver på en långsam mobil så ursäkta felen)

26 nov, 2013 12:34

SevLoveer
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av SevLoveer:
Det känns som om ingen bryr sig om mig... och efter nästan två år på den här sidan så borde man få någon vän


Det beror på vad du menar med vän. Jag är säker på att folk bryr sig - jag bryr mig, ibland så försvinner ju bara inlägg bland alla andra. Och jag har väl inte heller blivit jättetajt med någon under mina två år här - inte så att jag skriver upp deras namn på min profil och vad folk nu gör. Men jag bryr mig. Finns det något jag kan göra för dig - skriv gärna!


Tack det uppskattar jag c:
Du kan nog inte göra så mycket för mig just nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

26 nov, 2013 13:46

Siriusis
Elev

Avatar


"du sandra, philip är oskuld"
"Och det är bara en bra sak?"
"du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt*
"Usch nej, aldrig i livet"
"vad är inte du oskuld?"
"jo det är jag, och jag vill gärna behålla den"


.... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD.
just why ?

Hai

26 nov, 2013 13:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
"du sandra, philip är oskuld"
"Och det är bara en bra sak?"
"du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt*
"Usch nej, aldrig i livet"
"vad är inte du oskuld?"
"jo det är jag, och jag vill gärna behålla den"


.... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD.
just why ?


Wat. Vem var det som föreslog det, en jämnårig?

26 nov, 2013 14:46

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
"du sandra, philip är oskuld"
"Och det är bara en bra sak?"
"du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt*
"Usch nej, aldrig i livet"
"vad är inte du oskuld?"
"jo det är jag, och jag vill gärna behålla den"


.... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD.
just why ?


Wat. Vem var det som föreslog det, en jämnårig?


Yeah

Hai

26 nov, 2013 14:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
"du sandra, philip är oskuld"
"Och det är bara en bra sak?"
"du kanske kan ta hans?" *kollar på han konstigt*
"Usch nej, aldrig i livet"
"vad är inte du oskuld?"
"jo det är jag, och jag vill gärna behålla den"


.... liksom what? Varför försöka övertala en 12 FUCKING ÅRING ATT FÖRLORA SIN OSKULD.
just why ?


Wat. Vem var det som föreslog det, en jämnårig?


Yeah


Fy, jag skämdes över att jag inte hade haft sex när jag var 12. Varför? För att mina två bästa vänner hade haft sex
Jag är glad att jag väntade tills jag fyllde 16

26 nov, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av JosefinFini:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Sätter en spoiler för jag känner att jag inte vill störa folk.

Hann inte logga in på mugglis på ett par dagar, men det var allt som krävdes. Usch, jag har blivit så... jag vet inte. Bara ett par dagar. Sen känner jag att jag inte vågar skriva i något forum, skicka något meddelande eller göra något annat än att bara titta. Folk kommer tycka att jag stör. Att jag är i vägen. Att jag blandar mig i. Att jag är dum. Att jag gör fel.

Så jag sätter det i en spoiler.

-

Jag tycker verkligen inte om mig själv. Jag förstår inte hur någon kan vilja vara med mig, jag förstår inte hur jag faktiskt kan ha vänner. Jag förstår inte vad det skulle vara som folk gillar med mig, jag kan verkligen inte se något positivt med mig. Jag är tråkig, ointressant, tyst, ful, tjock, äcklig. Jag har ingen humor, säger aldrig något kul. Säger bara fel sak vid fel tillfälle. Jag är inte speciell på något sätt. Totalt ointressant och värdelös. Jag har komplex över varenda liten del av min kropp. De värsta delarna är mina ben, min mage och mitt ansikte. Mina ben är tjocka. Äckligt dallriga och feta. De är torra och nu dessutom täckta av flera ärr. Min mage hänger som en muffin och den putar ut alldeles för mycket. Jag är så ful.

Jag trodde att saker och ting hade blivit bättre. Insåg att faktiskt nästan alla skorpor nästan läkt. Hade inte skurit på flera dagar, kanske mer än vecka till och med. Jag var stolt över mig själv. Inga fler ärr tänkte jag.
Men så kom ångesten och sköljde över allt bra. Tårarna började svida bakom ögonen och plötsligt kunde jag inte vara stolt längre. Var jag tvungen? Jag hoppas definitivt inte att dessa blir ärr, jag vill inte ha ordet "fat" skrivet på min kropp för alltid. Jag fattar inte varför jag skrev så. Så otroligt fjantigt och patetiskt. Fast jo, jag vet visst varför. Ibland är det som att blodet får rinna istället för tårar när jag inte verkar kunna gråta. Och ibland är det som att bladet får tala om jag sitter i situationer då det inte funkar att bara skrika orden rakt ut.

Jag vet inte var jag ville komma med det här, behövde bara få ur mig det. Det är det som är så fantastiskt med den här tråden. Orkar man inte ha alla känslor inom sig så kan man släppa ut dem lite, utan att man behöver kasta dem på någon annan.

Hhh. Patetisk, ointressant och värdelös.
Men gumman, du är jättefin. Jag tror inte att jag har sett någon bild på dig, men det är inte det som räknas. Du är otroligt fin på insidan, och det är det som räknas för mig, och jag tror att alla dina vänner tycker exakt samma sak. Skicka uggla om du vill, när som helst. Kram ♥

26 nov, 2013 16:02

1 2 3 ... 1193 1194 1195 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.