Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad görs?
Själv kollas det på film - 21. Vet inte riktigt vad jag tycker om den... Har inte följt med så noga xD Haha, nemen, någon som sett den? Är den bra? Film + te + frukt = ♥ 12 jun, 2012 20:28 |
|
Solkatten
Elev |
Läser en Harry Potter fanfic som har 46 kapitel och jag är bara på kapitel 10. xD Mycket att läsa. ^^ Haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jun, 2012 20:30 |
|
bluebirdflies
Elev |
Ska precis börja läsa HP 4
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 12 jun, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Okiiiidokiii ^^
12 jun, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Läser en Harry Potter fanfic som har 46 kapitel och jag är bara på kapitel 10. xD Mycket att läsa. ^^ Haha. Vad heter den? Ät den bra? Jag är lite crazy i fanfictions 12 jun, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Jag ska vara så överdrivet kreativ så jag ska skriva massa fina Westlife-citat och sånt på mina nya solglasögon, WOOP!
12 jun, 2012 22:14 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
shit klockan är redan så mycket...
speech! 12 jun, 2012 23:15 |
|
Solkatten
Elev |
Måste se på Björnbröder imorgon!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jun, 2012 23:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska nog sova snart. om jag kan. xd
speech! 12 jun, 2012 23:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
O, god! NU vart jag också sugen på att se nån Disney-klassiker. Jag vill ju se Lilo och Stich... Haha, får kanske ta och göra det nån dag ;D 12 jun, 2012 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen