Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1192 1193 1194 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vad görs?
Själv kollas det på film - 21. Vet inte riktigt vad jag tycker om den... Har inte följt med så noga xD Haha, nemen, någon som sett den? Är den bra?

Film + te + frukt = ♥

12 jun, 2012 20:28

Solkatten
Elev

Avatar


Läser en Harry Potter fanfic som har 46 kapitel och jag är bara på kapitel 10. xD Mycket att läsa. ^^ Haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 jun, 2012 20:30

bluebirdflies
Elev

Avatar


Ska precis börja läsa HP 4 igeeeeen

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

12 jun, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


Okiiiidokiii ^^

12 jun, 2012 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Läser en Harry Potter fanfic som har 46 kapitel och jag är bara på kapitel 10. xD Mycket att läsa. ^^ Haha.

Vad heter den? Ät den bra? Jag är lite crazy i fanfictions

12 jun, 2012 22:08

Borttagen

Avatar


Jag ska vara så överdrivet kreativ så jag ska skriva massa fina Westlife-citat och sånt på mina nya solglasögon, WOOP!

12 jun, 2012 22:14

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


shit klockan är redan så mycket...

speech!

12 jun, 2012 23:15

Solkatten
Elev

Avatar


Måste se på Björnbröder imorgon!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 jun, 2012 23:30

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


ska nog sova snart. om jag kan. xd

speech!

12 jun, 2012 23:45

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Måste se på Björnbröder imorgon!

O, god! NU vart jag också sugen på att se nån Disney-klassiker. Jag vill ju se Lilo och Stich... Haha, får kanske ta och göra det nån dag ;D

12 jun, 2012 23:50

1 2 3 ... 1192 1193 1194 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.