Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
25 nov, 2013 14:13 |
|
Borttagen
|
När man vaknar imorse och känner att nu finns det verkligen ingen anledning till att gå upp. Nu är verkligen allt borta.
25 nov, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
Kan någon i Stockholm bara ge mig ett jobb? dör ut snart tror jag. :O "Ja, vi ringer tillbaka till dig" 1 vecka senare "Oj, du måste ha fallit bort.. eh lite" 25 nov, 2013 16:29 |
|
madler
Elev |
25 nov, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av KlaraTheBeat: Min kompis började i balett i år, och hon är 12 år och hamnade med folk i samma ålder som henne själv, så jag tror inte att det är någonting att oroa sig över =)Jag vill SÅ GÄRNA börja Ballet men det känns som att det är för sent för jag är redan 15 år. Tänk om jag hamnar i en grupp med nybörjare som är typ 8 år gamla 25 nov, 2013 18:42 |
|
Drake
Elev |
Elma00
För det första bryr vi oss. Och för det andra kommer du att få en anledning till att leva, det lovar jag dig om du ger det en ärlig chans. Men glöm aldrig att vi bryr oss Elma♥, och jag är säker på att det finns någon som gör det i ditt icke-internet-liv också. Och jag tror att ju äldre du blir, och ju mognare andra blir, så kommer fler att bry sig om dig. Spoiler: Tryck här för att visa! 25 nov, 2013 19:52 |
|
Elma00
Elev |
Myling Kedjebrev HannaPanna Elley Kintsugi Millson Lovegood Drake (hoppas jag inte glömde någon nu...)
Alltså först och främst så måste jag säg att jag var på ICA när jag läste de allra flesta meddelanden så jag började typ skratt-gråta så att alla kollade konstigt på mig... Men sedan så vill jag säga att det är människor som ni som gör att jag ser en anledning att stiga upp på morgonen. Ni är sådana där personer som bevisar att jag inte är helt övergiven, utan att det faktiskt finns människor som bryr sig om mig. Tack så mycket för att ni gjorde mitt liv lite ljusare än vad det redan var ♥
25 nov, 2013 20:05 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av KlaraTheBeat: Jag vill SÅ GÄRNA börja Ballet men det känns som att det är för sent för jag är redan 15 år. Tänk om jag hamnar i en grupp med nybörjare som är typ 8 år gamla Vetu vad, min kompis som är lika gammal som du har haft just den drömmen hur länge som helst, sedan hon och jag var småttingar. Men nu, i så kom hon glatt skuttande till mig och berättade att hon blivit antagen till en balettkurs för nybörjare. Det är aldrig försent, det finns kurser för unga/vuxna också Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 25 nov, 2013 22:02 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av KlaraTheBeat: Jag vill SÅ GÄRNA börja Ballet men det känns som att det är för sent för jag är redan 15 år. Tänk om jag hamnar i en grupp med nybörjare som är typ 8 år gamla Vetu vad, min kompis som är lika gammal som du har haft just den drömmen hur länge som helst, sedan hon och jag var småttingar. Men nu, i så kom hon glatt skuttande till mig och berättade att hon blivit antagen till en balettkurs för nybörjare. Det är aldrig försent, det finns kurser för unga/vuxna också Tack för stödet! Jag har anmält mig till en kurs nu och ser SÅ fram mot det
25 nov, 2013 23:17 |
|
JosefinFini
Elev |
25 nov, 2013 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen