Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Myling
Elev |
Skrivet av Siriusis: Yoshis vän delade just detta på facebook och blev förbannad när jag såg det (Yoshi hade liksom kommenterat att det inte är något att skämta om och jag håller med honom). http://www.returnofkings.com/21313/5-reasons-to-date-a-girl-with-an-eating-disorder#comments just...just....IDRFHJDFJHJIDR JAG ORKAR INTE FY FAN VA VIDRIGT!!!!! Usch. -- Elma00 Finns om du behöver uggla /skriva på facebook ♥ Skulle ochså sakna dig och bli ledsen om du försvann. Kram på dig. 24 nov, 2013 21:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Siriusis: Yoshis vän delade just detta på facebook och blev förbannad när jag såg det (Yoshi hade liksom kommenterat att det inte är något att skämta om och jag håller med honom). http://www.returnofkings.com/21313/5-reasons-to-date-a-girl-with-an-eating-disorder#comments just...just....IDRFHJDFJHJIDR JAG ORKAR INTE Alltså skämtar nån med mig?! Vem i hela helvette VILL att ens partner ska vara sjuk?! Eh......Jag blev arg på mänskan som skrev det där!!! Fyfan! (Och då alltså arg på den som skrev det där...vem den där Yoshi är eller dennes vän har jag ingen aning om) 24 nov, 2013 21:29 |
|
Kedjebrev
Elev |
Elma00 Jag bryr mig jättemycket och skulle sakna dig, fast vi inte pratat så mycket. Det är bara att uggla eller skriva på fb om du vill, du är så bra och stark och värdefull ju!! Massa kramar ♥
http://Kaosregn.blogg.se
24 nov, 2013 22:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Elma00 finaste Elma, jag skulle sakna dig något enormt om du försvann. du kan alltid skriva till mig, genom uggla eller kik, vad som helst. massor med kramar ♥
24 nov, 2013 22:10 |
|
Elley
Elev |
Elma00
Måhända att jag inte känner dig, och måhända att jag själv visserligen varit där men antagligen inte på samma sätt som du, men du ska veta, det finns alltid någon som bryr sig. Även om de inte visar det. Jag känner som sagt inte dig, ändå gör det ont i hela mig när jag läser vad du skrivit. Tänker heller inte säga att allt kommer bli en dans på rosor, men jag kan lova dig att saker blir bättre, och sämre, men bara häng kvar där och du kommer tacka dig själv för hur stark du varit för resten av ditt liv. Du är en fin person, som är värd så mycket bättre, det är jag säker på. Vill du uggla får du hemskt gärna det, men fortsätt kämpa på, du klarar det♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
24 nov, 2013 22:42 |
|
Myling
Elev |
Min vän, var fan är du?
Du är smärtsamt tyst på andra sidan universum och jag önskar av hela mitt hjärta att veta att du ler Jag har slängt ut ett meddelande, ett eko av tanken på att jag saknar dig Och jag önskar du visste och förstod vad du betyder för mig Hur dina ord läker alla osynliga sår och torkar alla svarta tårar Hur din närvaro är en fantastisk medicin Och hur jag önskar att du kunde hela mig nu För jag sitter här förvirrad och förtvivlad och vågar inte säga ett ljud Jag sitter i en båt på ett hav och ser vraket av livet brinna Jag önskar du satt bredvid mig och sjöng Jag önskar att få höra att du älskar mig en gång till För jag trodde faktiskt på de orden, den där regniga natten då vi satt genomblöta och fulla av sprit med skrattande ögon Och jag vill säga att jag älskar dig med Så att du inte glömmer För vännen min, även fast du är smärtsamt tyst på andra sidan universum, och även fast jag kanske aldrig ser dig igen Så ska du veta, att jag är så glad att du funnits på min krokiga stig genom livet Att jag med huvudet högt säger att du är min vän Och att jag alltid vill att du ler För du är så jävla vacker när du ler 24 nov, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
Min barndomsväns mamma har fått bröstcancer. Hon har precis fått operera bort en liten del av bröstet men nu visar det sig att de förmodligen måste ta hela. Jag vet inte vad jag ska känna. Jag är skiträdd.
Även om jag och min barndomsvän inte umgås längre så finns vi alltid där ändå, liksom.. Betraktar varandras liv i stillhet på avstånd. Vi säger inte så mycket längre men det finns en förståelse ändå. Vi umgicks otroligt mycket i tonåren, men sedan insåg vi båda två att vi växer ifrån varandra. Hon är min äldsta vän, den jag känt längst och jag har så många fina minnen.. Jag vet att hennes mamma har stor chans att klara det här men jag är så förbannat rädd. Det är så många som har dött i år, 2013 har varit ett fruktansvärt år då så många i vår närhet har gått bort. Jag vet inte.. Mitt blod fryser till is bara jag tänker på det. 24 nov, 2013 23:57 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
Jag vill SÅ GÄRNA börja Ballet men det känns som att det är för sent för jag är redan 15 år. Tänk om jag hamnar i en grupp med nybörjare som är typ 8 år gamla
25 nov, 2013 01:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Elma00: Fuck it. jag vill inte leva. Jag ser ingen anledning till det längre. Allt känns så meningslöst nu för tiden. Som om allt går i slow motion. Slår mig själv, för jag vill inte att det skall finnas sår på min kropp som mina föräldrar kan se. Jag är alldeles röd på min arm för att jag slagit mig så hårt med min linjal. Snälla någon, ge mig mod att ta livet av mig. Jag vill inte ha hjälp, ingen vill eller kan hjälpa mig. Ingen bryr sig. Jag är bara luft. Jag bryr mig! Vi bryr oss! Kära vännen, Elma00, du har funnits med här på mugglis så himla länge nu och det skulle bli tomt om "din luft" inte längre fanns till för oss att ta del av. Men egentligen så är du ju inte luft, du är en människa med sår på din arm och jag tycker genast att du skall se på din kropp och säga till dig själv: "var snäll med mig själv!". Finn motivationen till att orka ta nästa steg och våga tro på dig själv och din framtid! ♥ Styrkekramar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 nov, 2013 04:27 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Elma00: Fuck it. jag vill inte leva. Jag ser ingen anledning till det längre. Allt känns så meningslöst nu för tiden. Som om allt går i slow motion. Slår mig själv, för jag vill inte att det skall finnas sår på min kropp som mina föräldrar kan se. Jag är alldeles röd på min arm för att jag slagit mig så hårt med min linjal. Snälla någon, ge mig mod att ta livet av mig. Jag vill inte ha hjälp, ingen vill eller kan hjälpa mig. Ingen bryr sig. Jag är bara luft. Jag bryr mig! Vi bryr oss! Kära vännen, Elma00, du har funnits med här på mugglis så himla länge nu och det skulle bli tomt om "din luft" inte längre fanns till för oss att ta del av. Men egentligen så är du ju inte luft, du är en människa med sår på din arm och jag tycker genast att du skall se på din kropp och säga till dig själv: "var snäll med mig själv!". Finn motivationen till att orka ta nästa steg och våga tro på dig själv och din framtid! ♥ Styrkekramar. En bra grej är att ha något att se fram emot tex en konsert, julen, födelsedagar, lov, att få komma hem från skolan och vara helt ensam och spela musik så högt att grannarna blir döva, mm. Kanske kommer din favoritartist/band till Sverige snart? Om du vill kan du gå in på bris hemsida och anonymt mejla till en kurator typ ... det gjorde jag en gång och även fast jag inte fick några jättebra svar direkt så kändes det lite bättre. för mig är musik en jättebra verklighetsflykt, kanske för dig med! det löser kanske inget men det är skönt att komma bort ett tag. jag tror och hoppas på dig, och hoppas på att få se mycket mer av "din luft"! ♥ stay strong
25 nov, 2013 08:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen