Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11918 11919 11920 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


När man får godis av en kompis
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F51d2a2fa06b6089870d8de9a5149831b%2Ftumblr_mi2fbaxqgg1s2ctrno1_500.gif

11 apr, 2013 14:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Attans också! Jag hittar inte mina fiolböcker, och jag har lektion imorgon..... :O

Vad spelar du för något stycke? =)



Menar du låt? Jag vet inte riktigt vad du menar med stycke
men det låtar jag Kör är Mississippi Reel, Honey Honey, Gånglåt från Äppelbo m.m

stycke = "låt" =) Man brukar inte använda ordet låt om det är klassiskt etc, och med tanke på att jag inte visste vilket stycke/låt du spelade valde jag det ordet! =)

Åh, de har jag spelat på cello när jag var liten! =) Mississippi Reel är rolig!!



Aha, då fattar jag!

Yes! Mamma hjälpte mig och hittade de!

Ja! Jag har övat på Reel, och den är rolig… och Gånglåt från Äppelbo får mig att känna Sommaren snart kommer! ♥

11 apr, 2013 14:22

Ginny00
Elev

Avatar


Jag överlevde nationella i mitt hatämne. Yeeay.

11 apr, 2013 14:39

"Parvati Patil"
Elev

Avatar



I’m a bit dark and twisted.

11 apr, 2013 14:43

NyTo
Elev

Avatar


Neej, måste börja plugga

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

11 apr, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag överlevde nationella i mitt hatämne. Yeeay.

Jag var sjuk så jag har inte gjort provet :o

Nuu har jag packat ner nästan alla mina saker i tre stora flyttkartonger och det behövs nog bara en till för att lägga ner mina sista saker och kläder i om några dar

11 apr, 2013 15:17

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag överlevde nationella i mitt hatämne. Yeeay.

Jag var sjuk så jag har inte gjort provet :o

Nuu har jag packat ner nästan alla mina saker i tre stora flyttkartonger och det behövs nog bara en till för att lägga ner mina sista saker och kläder i om några dar

Ska du flytta?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 apr, 2013 15:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Sverige har typ ingen bra musik. :< Till och med Finland har bättre!

helt tvärt om för mig.

jag tycker att det finns massa bra artister och band i sverige, men INGA här i finland.

11 apr, 2013 15:31

Ginny00
Elev

Avatar


Jag hatar mina ben. </3 varför kan de bara inte bli smalare??

11 apr, 2013 15:33

Solkatten
Elev

Avatar


Damn it. Skulle skriva något men kommer inte ihåg vad.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 apr, 2013 15:33

1 2 3 ... 11918 11919 11920 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.