@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 apr, 2013 14:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Attans också! Jag hittar inte mina fiolböcker, och jag har lektion imorgon..... Vad spelar du för något stycke? =) Menar du låt? Jag vet inte riktigt vad du menar med stycke men det låtar jag Kör är Mississippi Reel, Honey Honey, Gånglåt från Äppelbo m.m stycke = "låt" =) Man brukar inte använda ordet låt om det är klassiskt etc, och med tanke på att jag inte visste vilket stycke/låt du spelade valde jag det ordet! =) Åh, de har jag spelat på cello när jag var liten! =) Mississippi Reel är rolig!! Aha, då fattar jag! Yes! Mamma hjälpte mig och hittade de! Ja! Jag har övat på Reel, och den är rolig… och Gånglåt från Äppelbo får mig att känna Sommaren snart kommer! ♥ 11 apr, 2013 14:22 |
|
Ginny00
Elev |
Jag överlevde nationella i mitt hatämne. Yeeay.
11 apr, 2013 14:39 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag vil att någon ska läsa min FanFiction: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=31651&page=1#p1960233
I’m a bit dark and twisted. 11 apr, 2013 14:43 |
|
NyTo
Elev |
11 apr, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag överlevde nationella i mitt hatämne. Yeeay. Jag var sjuk så jag har inte gjort provet :o Nuu har jag packat ner nästan alla mina saker i tre stora flyttkartonger och det behövs nog bara en till för att lägga ner mina sista saker och kläder i om några dar 11 apr, 2013 15:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag överlevde nationella i mitt hatämne. Yeeay. Jag var sjuk så jag har inte gjort provet :o Nuu har jag packat ner nästan alla mina saker i tre stora flyttkartonger och det behövs nog bara en till för att lägga ner mina sista saker och kläder i om några dar Ska du flytta? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 apr, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Sverige har typ ingen bra musik. :< Till och med Finland har bättre! helt tvärt om för mig. jag tycker att det finns massa bra artister och band i sverige, men INGA här i finland. 11 apr, 2013 15:31 |
|
Ginny00
Elev |
Jag hatar mina ben. </3 varför kan de bara inte bli smalare??
11 apr, 2013 15:33 |
|
Solkatten
Elev |
Damn it. Skulle skriva något men kommer inte ihåg vad.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 apr, 2013 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen