@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Imorse så hittade jag min iPod som har varit borta i typ 4 månader
Jag letade överallt här hemma och i skolan, och idag så blev jag körd av min pappa till skolan och när jag klev ut ur bilen så låg min iPoden där jag skulle ställa mina fötter. Jag känner mig så stolt! 10 apr, 2013 23:19 |
|
Terrakowski
Elev |
Med tanke på ovan ^
Hittade själv min iPod som varigt borta sedan 2006 =D Sju år av längtan, fina gamla iPod Video 10 apr, 2013 23:22 |
|
themarauder
Lärare |
10 apr, 2013 23:34 |
|
EmahS
Elev |
10 apr, 2013 23:43 |
|
Terrakowski
Elev |
11 apr, 2013 00:14 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av themarauder: Hos oss ärdet Piacettos som gäller, men det funkar! Wayne's får man inte ens i sig hela.. Skrivet av Ginny00: jag vet!! Tog en sådan på takeaway i Uppsala i lördags när jag skulle med tåget och åååhh ♡ fast vi har inte EH i Falun.. EH's är bäst! =) Har smakat Starbucks, och den var inte lika bra. Åh, vi har två stycken där jag bor! Men det är alltid fullt, så man får alltid sätta sig någon annanstans! 11 apr, 2013 06:52 |
|
Pixie
Elev |
11 apr, 2013 07:13 |
|
MizzNina
Elev |
Who framed Roger Rabbit är fortfarande, lätt, en av de coolaste filmer som nånsin gjorts. Trots att den i år firar sitt 25 års jubileum.
![]() "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 apr, 2013 08:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det river i hjärtat: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1541826-slutseglat-for-ostindiefararen-2015
Jag vill så gärna att ett par rediga sponsorer kommer som änglar och ser till att Götheborg får vad som behövs för att vi skall kunna göra en avslutande resa till Kina innan förvandlingen till ett museum 2019-2020. Ett sådant fint projekt kan väl få lov att underhållas och tas hand om så länge intresset finns hos fantasterna? ♥ EDIT: ...tänk om man kunde göra ett "Farmen" a la Götheborg Style, hur? INTEN EN GALEN ANING, MEN BRA TV?! OOJAAA, Det kan det allt bli ♥ :'D Istället för att väva matta - sy segel. I husförhöret får man frågor som rör segling, underhåll, sjömansrelaterade frågor osv. Tunga grenar: well, såg och säck är fortfarande bra alternativ. Straff? GÅ PÅ PLANKAN MOHAHAHA! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 apr, 2013 08:57 |
|
EmahS
Elev |
11 apr, 2013 10:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen