Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11915 11916 11917 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Någon annan som ser på Vänner? (Friends^^)

Hej

10 apr, 2013 22:36

Torazu
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Någon annan som ser på Vänner? (Friends^^)


Meeee

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F463b937ae9dccedb1e807c69406a59cb%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D4932529People will believe anything if you whisper it

10 apr, 2013 22:36

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Torazu:
Skrivet av Luna Chang:
Någon annan som ser på Vänner? (Friends^^)


Meeee

Vänner är bäst! =)

=) - just like themarauder

10 apr, 2013 22:37

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Torazu:
Skrivet av Luna Chang:
Någon annan som ser på Vänner? (Friends^^)


Meeee

Vänner är bäst! =)


Ni måste kolla in The Lucksmiths låt Smokers in Love.

Tänkte på Pheobe så fort jag hörde låten^^

Hej

10 apr, 2013 22:39

Borttagen

Avatar


Bara jag som har lättast för att plugga på kvällen? Här ska jag nu skriva några artiklar och ett brev till engelskan, repetera manus och plugga dramaturgi till provet imorgon... hmm.

10 apr, 2013 22:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag som har lättast för att plugga på kvällen? Här ska jag nu skriva några artiklar och ett brev till engelskan, repetera manus och plugga dramaturgi till provet imorgon... hmm.

Jag sitter och skriver på min NO-läxa.
Det är ju NU man är vaken och kan ta in saker..

Hej

10 apr, 2013 22:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag som har lättast för att plugga på kvällen? Här ska jag nu skriva några artiklar och ett brev till engelskan, repetera manus och plugga dramaturgi till provet imorgon... hmm.

Jag sitter och skriver på min NO-läxa.
Det är ju NU man är vaken och kan ta in saker..


Eller hur? Min hjärna brukar av nån anledning fungera bättre (så är det antagligen inte men jag är iaf mycket mer mottaglig när det gäller ny information) på kvällen :3

10 apr, 2013 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Imorgon har jag bara en lektion, idrott, som håller på i 50 min...

50 minuters skola


Gött!
Jag har också bara en lektion imorgon och det är kanjilektionen - den roligaste, lättaste och enklaste lektionen på veckan ♥


Det är skönt att bara en lektion

10 apr, 2013 22:54

themarauder
Lärare

Avatar


Ska spela candy crush, hehe!

=) - just like themarauder

10 apr, 2013 22:56

M4L13
Elev

Avatar


jag är troet så jag tänker sova snart

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

10 apr, 2013 23:04

1 2 3 ... 11915 11916 11917 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.