@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Någon annan som ser på Vänner? (Friends^^)
Hej 10 apr, 2013 22:36 |
|
Torazu
Elev |
10 apr, 2013 22:36 |
|
themarauder
Lärare |
10 apr, 2013 22:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Ni måste kolla in The Lucksmiths låt Smokers in Love. Tänkte på Pheobe så fort jag hörde låten^^ Hej 10 apr, 2013 22:39 |
|
Borttagen
|
Bara jag som har lättast för att plugga på kvällen? Här ska jag nu skriva några artiklar och ett brev till engelskan, repetera manus och plugga dramaturgi till provet imorgon... hmm.
10 apr, 2013 22:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som har lättast för att plugga på kvällen? Här ska jag nu skriva några artiklar och ett brev till engelskan, repetera manus och plugga dramaturgi till provet imorgon... hmm. Jag sitter och skriver på min NO-läxa. Det är ju NU man är vaken och kan ta in saker.. Hej 10 apr, 2013 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Bara jag som har lättast för att plugga på kvällen? Här ska jag nu skriva några artiklar och ett brev till engelskan, repetera manus och plugga dramaturgi till provet imorgon... hmm. Jag sitter och skriver på min NO-läxa. Det är ju NU man är vaken och kan ta in saker.. Eller hur? Min hjärna brukar av nån anledning fungera bättre (så är det antagligen inte men jag är iaf mycket mer mottaglig när det gäller ny information) på kvällen :3 10 apr, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Imorgon har jag bara en lektion, idrott, som håller på i 50 min... 50 minuters skola Gött! Jag har också bara en lektion imorgon och det är kanjilektionen - den roligaste, lättaste och enklaste lektionen på veckan ♥ Det är skönt att bara en lektion 10 apr, 2013 22:54 |
|
themarauder
Lärare |
10 apr, 2013 22:56 |
|
M4L13
Elev |
10 apr, 2013 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen