@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
10 apr, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
Imorgon har jag bara en lektion, idrott, som håller på i 50 min...
10 apr, 2013 21:50
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-10 kl. 21:53
|
|
Ginny00
Elev |
jag vet!! Tog en sådan på takeaway i Uppsala i lördags när jag skulle med tåget och åååhh ♡ fast vi har inte EH i Falun..
10 apr, 2013 21:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Imorgon har jag bara en lektion, idrott, som håller på i 50 min... 50 minuters skola Gött! Jag har också bara en lektion imorgon och det är kanjilektionen - den roligaste, lättaste och enklaste lektionen på veckan ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 21:53 |
|
Leonora
Elev |
10 apr, 2013 21:58 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ginny00: jag vet!! Tog en sådan på takeaway i Uppsala i lördags när jag skulle med tåget och åååhh ♡ fast vi har inte EH i Falun.. EH's är bäst! =) Har smakat Starbucks, och den var inte lika bra. Åh, vi har två stycken där jag bor! Men det är alltid fullt, så man får alltid sätta sig någon annanstans! =) - just like themarauder 10 apr, 2013 21:58 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 22:16 |
|
themarauder
Lärare |
10 apr, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Min kompis försöker övertala mig att spela Guild Wars 2. Han verkar inte kunna handlingen så bra, och jag hittar inget om den på den officiella hemsidan. På Wikipedia består Plot-sektionen av en mening.
Känns ju inte särskilt lockande xD Är den så kass att alla försöker dölja den? 10 apr, 2013 22:23 |
|
_Bella_<3
Elev |
10 apr, 2013 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen