@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: HAHAHHA Sjukt rolig! Gillar tha' lizard och Rhinoceros lite extra möjligtvis, vilken är din favorit? ^_^ XD Länkade den tidigare idag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 21:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Li: Skrivet av Kintsugi: HAHAHHA Sjukt rolig! Gillar tha' lizard och Rhinoceros lite extra möjligtvis, vilken är din favorit? ^_^ XD ..EDIT: HAHAHA OCH VALEN! HUR KAN JAG GLÖMMA VALEN?!?!?! ♥ ♥ ♥ KOSSAN ♥ ♥ Kossan och T-rex är fiiiiina ♥ Hahaha Solkatten: niiiice! Jag är nog sämst på att titta till alla sidor i denna tråden innan jag skriver ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 21:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Li: Skrivet av Kintsugi: HAHAHHA Sjukt rolig! Gillar tha' lizard och Rhinoceros lite extra möjligtvis, vilken är din favorit? ^_^ XD ..EDIT: HAHAHA OCH VALEN! HUR KAN JAG GLÖMMA VALEN?!?!?! ♥ ♥ ♥ KOSSAN ♥ ♥ Kossan och T-rex är fiiiiina ♥ Hahaha Solkatten: niiiice! Jag är nog sämst på att titta till alla sidor i denna tråden innan jag skriver Det roliga är ju också att den andra killen bara är helt lugn och äter sin mat medan den andra goes crazy! xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 21:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Det roliga är ju också att den andra killen bara är helt lugn och äter sin mat medan den andra goes crazy! xD hahaha han är sjuuuukt charmig! Hans flin efter känguru-hoppet. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 21:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Det roliga är ju också att den andra killen bara är helt lugn och äter sin mat medan den andra goes crazy! xD hahaha han är sjuuuukt charmig! Hans flin efter känguru-hoppet. Haha, jag vet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 21:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Under 1980-talet etablerades flera nya IVF-enheter och antalet fullständiga behandlingar steg successivt.
Hur får man den meningen att inte låta allt för svår? Hej 10 apr, 2013 21:37 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Attans också! Jag hittar inte mina fiolböcker, och jag har lektion imorgon..... Vad spelar du för något stycke? =) Menar du låt? Jag vet inte riktigt vad du menar med stycke men det låtar jag Kör är Mississippi Reel, Honey Honey, Gånglåt från Äppelbo m.m stycke = "låt" =) Man brukar inte använda ordet låt om det är klassiskt etc, och med tanke på att jag inte visste vilket stycke/låt du spelade valde jag det ordet! =) Åh, de har jag spelat på cello när jag var liten! =) Mississippi Reel är rolig!! =) - just like themarauder 10 apr, 2013 21:37 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: Skrivet av Solkatten: Mina händer är sjukt torra. Det typ 'svider' om man säger så. Vill du låna handkräm? Har redan så det behövs inte. Annars kunde du fått låna min som luktar Mango^^♥ ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 10 apr, 2013 21:46 |
|
themarauder
Lärare |
10 apr, 2013 21:47 |
|
Ginny00
Elev |
Kanske ska ta en chailatte på stan imorgon med min bästis.. har man haft nationella prov så har man. XD
10 apr, 2013 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen