@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Good night :3 Sweet Dreams ~
10 apr, 2013 20:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Solkatten: Mina händer är sjukt torra. Det typ 'svider' om man säger så. Vill du låna handkräm? Har redan så det behövs inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 21:00 |
|
M4L13
Elev |
10 apr, 2013 21:05 |
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2013 21:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på? åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom. ooouuuhhh vad hemskt vilken del är hemsk? x) att de dreglar, att de dreglar över honom eller är låten hemsk? allt? sången? dansen? musiken? konceptet?! ja haha inte riktigt min grej heller x) Omg. Hur kan ni inte tycka om den? I just... don't understand. :s Jag har nördat låten hela dagen. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 21:07 |
|
Li
Biträdande rektor |
EASY YOUR NOODLES
without something there is no nothing 10 apr, 2013 21:07 |
|
Solkatten
Elev |
Yey! Bild imorgon!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 21:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHHA Sjukt rolig! Gillar tha' lizard och Rhinoceros lite extra möjligtvis, vilken är din favorit? ^_^ XD ..EDIT: HAHAHA OCH VALEN! HUR KAN JAG GLÖMMA VALEN?!?!?! ♥ ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 21:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-10 kl. 21:10
|
|
Obliviate_
Elev |
'Cause I'm on top of the world, 'ay
10 apr, 2013 21:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Kintsugi: HAHAHHA Sjukt rolig! Gillar tha' lizard och Rhinoceros lite extra möjligtvis, vilken är din favorit? ^_^ XD ..EDIT: HAHAHA OCH VALEN! HUR KAN JAG GLÖMMA VALEN?!?!?! ♥ ♥ ♥ KOSSAN ♥ ♥ without something there is no nothing 10 apr, 2013 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen