@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på? åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom. ooouuuhhh vad hemskt ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på? åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom. ooouuuhhh vad hemskt vilken del är hemsk? x) att de dreglar, att de dreglar över honom eller är låten hemsk? 10 apr, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Attans också! Jag hittar inte mina fiolböcker, och jag har lektion imorgon.....
10 apr, 2013 20:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 apr, 2013 20:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på? åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom. ooouuuhhh vad hemskt vilken del är hemsk? x) att de dreglar, att de dreglar över honom eller är låten hemsk? allt? sången? dansen? musiken? konceptet?! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 20:15 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Attans också! Jag hittar inte mina fiolböcker, och jag har lektion imorgon..... Vad spelar du för något stycke? =) =) - just like themarauder 10 apr, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på? åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom. ooouuuhhh vad hemskt vilken del är hemsk? x) att de dreglar, att de dreglar över honom eller är låten hemsk? allt? sången? dansen? musiken? konceptet?! ja haha inte riktigt min grej heller x) 10 apr, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Kan inte bestämma mig för om jag ska poppa popcorn eller baka kladdkaka..... 10 apr, 2013 20:25 |
|
Alice...
Elev |
10 apr, 2013 20:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Tänk om jag hade en liten, liten apa, humppa humppa fallerallera. Tänk så folket skulle stå o gapa, humppa humppa fallerallera!
inte åt mig utan åt min lilla apa, humppa humppa fallerallera inte åt mig utan åt min lilla apa, humppa humppa fallerallera!!! 10 apr, 2013 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen