Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11910 11911 11912 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på?

åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom.


ooouuuhhh vad hemskt ahhahaha sorry

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 apr, 2013 20:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på?

åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom.


ooouuuhhh vad hemskt ahhahaha sorry

vilken del är hemsk? x)
att de dreglar, att de dreglar över honom eller är låten hemsk?

10 apr, 2013 20:12

Borttagen

Avatar


Attans också! Jag hittar inte mina fiolböcker, och jag har lektion imorgon..... :O

10 apr, 2013 20:13

Cara Riddle
Elev

Avatar


Var gärna med i min tävling

Mugglis författare 2013

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

10 apr, 2013 20:14

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på?

åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom.


ooouuuhhh vad hemskt ahhahaha sorry

vilken del är hemsk? x)
att de dreglar, att de dreglar över honom eller är låten hemsk?


allt? sången? dansen? musiken? konceptet?! inte riktigt min grej. Kul att andra kan ta till sig den här killen i Skandinavien så att lite Justin B-prylar försvinner lite i omgivningen... men det lär väl inte hända xD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 apr, 2013 20:15

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Attans också! Jag hittar inte mina fiolböcker, och jag har lektion imorgon..... :O

Vad spelar du för något stycke? =)

=) - just like themarauder

10 apr, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på?

åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom.


ooouuuhhh vad hemskt ahhahaha sorry

vilken del är hemsk? x)
att de dreglar, att de dreglar över honom eller är låten hemsk?


allt? sången? dansen? musiken? konceptet?! inte riktigt min grej. Kul att andra kan ta till sig den här killen i Skandinavien så att lite Justin B-prylar försvinner lite i omgivningen... men det lär väl inte hända xD

ja haha inte riktigt min grej heller x)

10 apr, 2013 20:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Kan inte bestämma mig för om jag ska poppa popcorn eller baka kladdkaka.....

10 apr, 2013 20:25

Alice...
Elev

Avatar



I like made a thing!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

10 apr, 2013 20:26

Hedwig96
Elev

Avatar


Tänk om jag hade en liten, liten apa, humppa humppa fallerallera. Tänk så folket skulle stå o gapa, humppa humppa fallerallera!

inte åt mig utan åt min lilla apa, humppa humppa fallerallera
inte åt mig utan åt min lilla apa, humppa humppa fallerallera!!!

10 apr, 2013 20:32

1 2 3 ... 11910 11911 11912 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.