@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
får jag F på matteprovet imorgon får jag F i matte över huvud taget och då kommer jag förmodligen få gå i sommarskola OCH JAG HAR FÖRSÖKT PLUGGA I TRE TIMMAR NU MEN JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG JAG FATTAR INGENTING *dör*
10 apr, 2013 19:37 |
|
Solkatten
Elev |
Borde plugga. Det borde jag verkligen.
... BUT I DON'T! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
samma här borde verkligen det men jag pallar inte 10 apr, 2013 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 19:54 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Solkatten: Mina händer är sjukt torra. Det typ 'svider' om man säger så. Vill du låna handkräm? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 10 apr, 2013 19:59 |
|
Pixie
Elev |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tagga någon som är kul OM det inte är elaka saker, mer roliga uh alltså kul att alla taggar mig i detta liksom uuh
10 apr, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Så jävla bra låt asså! ♥ Han är från Finland om ni undrar. Längtar efter en till låt. Detta är den enda skulle jag gissa på? åh alla, seriöst alla, mina kompisar dreglar över honom. 10 apr, 2013 20:03 |
|
M4L13
Elev |
10 apr, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Ååh jag blir så förstörd... :'( Men egentligen kvittar det ju ändå.
Och jag som var på så bra humör 10 apr, 2013 20:08 |
|
Frivolt
Elev |
Kan inte bestämma mig för om jag ska poppa popcorn eller baka kladdkaka.....
10 apr, 2013 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen