Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Fuck it.
jag vill inte leva. Jag ser ingen anledning till det längre. Allt känns så meningslöst nu för tiden. Som om allt går i slow motion. Slår mig själv, för jag vill inte att det skall finnas sår på min kropp som mina föräldrar kan se. Jag är alldeles röd på min arm för att jag slagit mig så hårt med min linjal. Snälla någon, ge mig mod att ta livet av mig. Jag vill inte ha hjälp, ingen vill eller kan hjälpa mig. Ingen bryr sig. Jag är bara luft.
23 nov, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
Är trött och nere och saknar mig pojkvän massa =(
23 nov, 2013 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Men nejnejnej! Vi bryr oss, vi bryr oss massa. Vi vill inte att du ska "ta modet till dig att ta livet av dig", absolut inte! Vi vill att du ska våga stanna kvar, för du är värdefull, och vi skulle sakna dig massa om du bara försvann. Kram ♥Fuck it. jag vill inte leva. Jag ser ingen anledning till det längre. Allt känns så meningslöst nu för tiden. Som om allt går i slow motion. Slår mig själv, för jag vill inte att det skall finnas sår på min kropp som mina föräldrar kan se. Jag är alldeles röd på min arm för att jag slagit mig så hårt med min linjal. Snälla någon, ge mig mod att ta livet av mig. Jag vill inte ha hjälp, ingen vill eller kan hjälpa mig. Ingen bryr sig. Jag är bara luft. 24 nov, 2013 16:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Elma00: Fuck it. jag vill inte leva. Jag ser ingen anledning till det längre. Allt känns så meningslöst nu för tiden. Som om allt går i slow motion. Slår mig själv, för jag vill inte att det skall finnas sår på min kropp som mina föräldrar kan se. Jag är alldeles röd på min arm för att jag slagit mig så hårt med min linjal. Snälla någon, ge mig mod att ta livet av mig. Jag vill inte ha hjälp, ingen vill eller kan hjälpa mig. Ingen bryr sig. Jag är bara luft. Begå inte självmord snälla! Jag känner inte dig, men även jag blir påverkad av folk som mår på det sättet! Jag tycker att du BÖR prata med någon om hur du mår, inget blir bättre av att man begår självmord.
24 nov, 2013 16:15 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Elma00: Fuck it. jag vill inte leva. Jag ser ingen anledning till det längre. Allt känns så meningslöst nu för tiden. Som om allt går i slow motion. Slår mig själv, för jag vill inte att det skall finnas sår på min kropp som mina föräldrar kan se. Jag är alldeles röd på min arm för att jag slagit mig så hårt med min linjal. Snälla någon, ge mig mod att ta livet av mig. Jag vill inte ha hjälp, ingen vill eller kan hjälpa mig. Ingen bryr sig. Jag är bara luft. Nej! Förlåt, men du får inte! Vi bryr oss sjukt mycket om dig och vi alla skulle bli förkrossade fall du inte fanns mer. Vi bryr oss sjukt mycket om dig! Du är värdefull min vän. Fall du vill prata så finns jag här, på skype och på facebook. Som sanna1324567 sa, vi skulle sakna dig massa om du försvann! Bamsekramar till dig gumman ♥ Hai 24 nov, 2013 16:19 |
|
Unik
Elev |
Jag mår så himla bra just nu! En enda människa som får mig att må såhär bra. Som är världens finaste vän, som har världens sämsta musiksmak, som har världens bästa gråta-ut-för-att-jag-är-ful-och-världen-suger-axel, som alltid lyssnar, som ger en världens fakking självförtroendeboost varje dag, som är så "perfekt" att man ryser, som alltid skrattar fastän mina skämt är skitdåliga, som är stark när jag är svag, som förstår mig, som inte tycker att mina ätstörningstankar är jobbiga och irriterande, som sjunger med mig fastän ingen av oss kan sjunga, som kramar mig innan prov jag har haft ångest för, som kramar mig efter prov jag har haft ångest för, som kramar mig när vi fått resultaten från prov jag har haft ångest för och som göra hela min dag bättre genom att bara dyka upp.
Utan honom är jag inte hel. ♥ Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 24 nov, 2013 16:31 |
|
Elma00
Elev |
24 nov, 2013 17:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Elma00, det vore bara fel att inte bry sig!
______ Jag hatar min klass, de är så himla fula på insidan. Speciellt Felicia, hon ska alltid fråga mig så "varför umgås du inte med dina vänner" och under lektioner där man ska jobba två och två och jag inte har någon att jobba med "men fråga någon av dina vänner då". Jag sätter en spoiler framför mitt lilla utbrott: Spoiler: Tryck här för att visa! Idiot! -.- Det finns några som låtsas att de bryr sig om mig och frågar hur jag mår och såna saker, men i nästa stund skrattar de och berättar för sina vänner och kallar mig för tönt, nörd etc. De är inget att ha, hellre vill jag ha äkta vänner än "coola" vänner. Suck, sedan har man nästan inget att göra på dagarna förutom att sitta vid datorn. Jag är verkligen ingen som tycker att det roligaste som finns är att vara vid datorn och mobilen, men då man aldrig har någon att umgås med eller något att göra i denna hålan så är man ju nästan tvungen. Jag tycker väldigt mycket om mugglis och att skriva, men ibland skulle jag vilja göra mer än så. ___ Och jag har heller ingen lust att gå till skolan imorgon, det ska vara gympa...åhhhhhhhhhhhhhhhhh vill bara stanna hemma... jag har haft jättemycket frånvaro, jag är inte sjuk men man blir så himla pressad och man måste alltid bli så himla förolämpad hela tiden... >_<
24 nov, 2013 17:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-24 kl. 17:11
|
|
Borttagen
|
Elma00: Men det är klart! Jag skulle aldrig kunna stå bredvid och se på dig när du skadar dig själv och mår dåligt. Uggla när som helst, ok?
24 nov, 2013 17:11 |
|
Siriusis
Elev |
Yoshis vän delade just detta på facebook och blev förbannad när jag såg det (Yoshi hade liksom kommenterat att det inte är något att skämta om och jag håller med honom).
http://www.returnofkings.com/21313/5-reasons-to-date-a-girl-with-an-eating-disorder#comments just...just....IDRFHJDFJHJIDR JAG ORKAR INTE Hai 24 nov, 2013 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen