Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11907 11908 11909 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Tror jag har fått bihåleinflammation =( åhå, inte kul.


KRAM ♥

10 apr, 2013 18:46

Ginny00
Elev

Avatar


Nu har jag ätit och har alltså inget att göra resten av kvällen. 8DDDD

eller något..

....ska jag baka något kanske??

10 apr, 2013 18:47

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Tror jag har fått bihåleinflammation =( åhå, inte kul.


KRAM ♥

Åh, TACK! ♥ *kram tillbaka*

=) - just like themarauder

10 apr, 2013 18:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Tror jag har fått bihåleinflammation =( åhå, inte kul.


KRAM ♥

Åh, TACK! ♥ *kram tillbaka*


Det var så lite så! Hoppas du blir frisk snart!

10 apr, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


Om en vecka fyller jag ett år på mugglis! + att jag fyller år dagen innan också..^^

10 apr, 2013 18:52

Torazu
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om en vecka fyller jag ett år på mugglis! + att jag fyller år dagen innan också..^^


Grattis i förskott

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F463b937ae9dccedb1e807c69406a59cb%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D4932529People will believe anything if you whisper it

10 apr, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Torazu:
Skrivet av Borttagen:
Om en vecka fyller jag ett år på mugglis! + att jag fyller år dagen innan också..^^


Grattis i förskott

Haha tackar

10 apr, 2013 18:54

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Tror jag har fått bihåleinflammation =( åhå, inte kul.


KRAM ♥

Åh, TACK! ♥ *kram tillbaka*


Det var så lite så! Hoppas du blir frisk snart!

Jag också! Det är så himla mycket inför studenten nu. Jag blir alldeles snurrig =/

=) - just like themarauder

10 apr, 2013 18:57

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ronnyponny:
Skrivet av Borttagen:
Fick världens finaste Converse i födelsedagspresent(visst jag fyllde år för två dagar sedan men ändå), åhhh ♥
Hurdana?


Svarta Converse med svart/vit randig platå typ

coolt jag fick converse med usas flagga i födelsedagspresent


Åh, älskar Converse:n med usa flaggan på! Har velat ha dom sjukt länge, men har inte blivit av att köpa dom.

dom är verkligen sjukt coola hihi c:

speech!

10 apr, 2013 18:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Tror jag har fått bihåleinflammation =( åhå, inte kul.


KRAM ♥

Åh, TACK! ♥ *kram tillbaka*


Det var så lite så! Hoppas du blir frisk snart!

Jag också! Det är så himla mycket inför studenten nu. Jag blir alldeles snurrig =/


Åh jag minns hur det var!
Men när projektarbetet var inlämnad gick det galet fort.. Minns att jag var hos pojkvännen på tisdagen och onsdagen och det dagarna flyger alltid förbi, sedan åkte han till jobbet (jobbar på båt) och jag åkte hem, på torsdagen fixade jag det sista, städade mitt rum och åkte och hämtade kompisar som kom och skulle sova över och så var det helt plöstligt fredag student och det var galet!

10 apr, 2013 19:11

1 2 3 ... 11907 11908 11909 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.