@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig00: ÅH GUD VA KUUL! *DÖR*hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..XD Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Almson: Asså seriöst det här är nog det roligaste jag sett JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA Åh gud heheheehe asså nej hohoh! Jag tror jag sket på mig, har sett den typ 10 gånger nu sen jag fick se den första gången... Men det är ju sant. Det är så djuren äter. X'D Jag gillar att killen som äter bara sitter och tar det lugnt medan den andra beter sig helt galet. X'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: gråter nästan. ni är så himla fina mugglisar. ni är bäst. Varför gråter du nästan? För att jag är så glad att det finns så fina människor här, som stöttar trots att vi aldrig träffats i verkligheten! ♥ Håller med om det, jag finns på många sidor men mugglarportalen är det communityt jag trivs bäst på, för att alla är så respektfulla. 10 apr, 2013 17:27 |
|
Borttagen
|
Tvätten ligger och kallar.
AAAAAAGGGGGGGGGGNNNNNIIIEESSSSSZZZZZZKKKKKKKKAAA KOOOOOM OCCCCH PLOOOOCKAA IIIINN MIG! 10 apr, 2013 17:34 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: gråter nästan. ni är så himla fina mugglisar. ni är bäst. Varför gråter du nästan? För att jag är så glad att det finns så fina människor här, som stöttar trots att vi aldrig träffats i verkligheten! ♥ Håller med om det, jag finns på många sidor men mugglarportalen är det communityt jag trivs bäst på, för att alla är så respektfulla. håller helt med om detta!! 10 apr, 2013 17:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig00: ÅH GUD VA KUUL! *DÖR*hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..XD Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Almson: Asså seriöst det här är nog det roligaste jag sett JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA Åh gud heheheehe asså nej hohoh! Jag tror jag sket på mig, har sett den typ 10 gånger nu sen jag fick se den första gången... Men det är ju sant. Det är så djuren äter. X'D Jag gillar att killen som äter bara sitter och tar det lugnt medan den andra beter sig helt galet. X'D det här gjorde min dag tusen gånger bättre, haha! ♥ dör. 10 apr, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
10 apr, 2013 17:41 |
|
Dramione99
Elev |
min mamma sitter bakom mig just nu. Det är inte kul
10 apr, 2013 17:41 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Dramione99: min mamma sitter bakom mig just nu. Det är inte kul know tha feeling. 10 apr, 2013 17:41 |
|
Obliviate_
Elev |
|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Dramione99: min mamma sitter bakom mig just nu. Det är inte kul know tha feeling. Haha, nu är syrran här också! 10 apr, 2013 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen