Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11905 11906 11907 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig00:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Almson:
Skrivet av Solkatten:


HAHAHAHAHA!

Asså seriöst
det här är nog det roligaste jag sett

JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD
AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
Åh gud

heheheehe asså nej hohoh!

Jag tror jag sket på mig, har sett den typ 10 gånger nu sen jag fick se den första gången...
ÅH GUD VA KUUL! *DÖR*hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..XD

Men det är ju sant. Det är så djuren äter. X'D Jag gillar att killen som äter bara sitter och tar det lugnt medan den andra beter sig helt galet. X'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 apr, 2013 17:26

Borttagen

Avatar

+2


Skrivet av Kedjebrev:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kedjebrev:
gråter nästan. ni är så himla fina mugglisar. ni är bäst.


Varför gråter du nästan?

För att jag är så glad att det finns så fina människor här, som stöttar trots att vi aldrig träffats i verkligheten!



Håller med om det, jag finns på många sidor men mugglarportalen är det communityt jag trivs bäst på, för att alla är så respektfulla.

10 apr, 2013 17:27

Borttagen

Avatar


Tvätten ligger och kallar.
AAAAAAGGGGGGGGGGNNNNNIIIEESSSSSZZZZZZKKKKKKKKAAA KOOOOOM OCCCCH PLOOOOCKAA IIIINN MIG!

10 apr, 2013 17:34

moaskywalkr
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kedjebrev:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kedjebrev:
gråter nästan. ni är så himla fina mugglisar. ni är bäst.


Varför gråter du nästan?

För att jag är så glad att det finns så fina människor här, som stöttar trots att vi aldrig träffats i verkligheten!



Håller med om det, jag finns på många sidor men mugglarportalen är det communityt jag trivs bäst på, för att alla är så respektfulla.

håller helt med om detta!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcQrGORf_GeUjjYC_pzDgQosJH5c4RY0hNqMlOu-ACQH2-GXqlhmhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTxaTsI9dvzLwc2KADA0nBv3WFf4UOojDhhKEoQN4T8nx9A0sbx

10 apr, 2013 17:38

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig00:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Almson:
Skrivet av Solkatten:


HAHAHAHAHA!

Asså seriöst
det här är nog det roligaste jag sett

JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD
AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
Åh gud

heheheehe asså nej hohoh!

Jag tror jag sket på mig, har sett den typ 10 gånger nu sen jag fick se den första gången...
ÅH GUD VA KUUL! *DÖR*hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..XD

Men det är ju sant. Det är så djuren äter. X'D Jag gillar att killen som äter bara sitter och tar det lugnt medan den andra beter sig helt galet. X'D

det här gjorde min dag tusen gånger bättre, haha! ♥ dör.

10 apr, 2013 17:41

Borttagen

Avatar


Jag är med i omröstningen att eventuellt komma med på framsidan på helgon.se där jag också finns under namnet "luciole".
Det var en person från admin som ville att jag skulle ställa upp med den här bilden:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc06.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2011%2F181%2F2%2F7%2Fo___children_by_digitaltouch-d3kjvi5.jpg
..Så vi får se om jag kommer med.

10 apr, 2013 17:41

Dramione99
Elev

Avatar


min mamma sitter bakom mig just nu. Det är inte kul

10 apr, 2013 17:41

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
min mamma sitter bakom mig just nu. Det är inte kul

know tha feeling.

10 apr, 2013 17:41

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är med i omröstningen att eventuellt komma med på framsidan på helgon.se där jag också finns under namnet "luciole".
Det var en person från admin som ville att jag skulle ställa upp med den här bilden:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc06.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2011%2F181%2F2%2F7%2Fo___children_by_digitaltouch-d3kjvi5.jpg
..Så vi får se om jag kommer med.[/quote

Fin bild

10 apr, 2013 17:55

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Dramione99:
min mamma sitter bakom mig just nu. Det är inte kul

know tha feeling.

Haha, nu är syrran här också!

10 apr, 2013 17:57

1 2 3 ... 11905 11906 11907 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.