@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag tror jag just fick underkänt i finska... Hoppsan. oj då Litegrann faktiskt, men ja hadd en enorm huvuvärk å en total blackout så ja kom int ens ihåg grammatiken årdentligt, haha 10 apr, 2013 16:51 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAHAHA! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 17:02 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag tror jag just fick underkänt i finska... Hoppsan. oj då Litegrann faktiskt, men ja hadd en enorm huvuvärk å en total blackout så ja kom int ens ihåg grammatiken årdentligt, haha så då lönar de sig int att prova!? 10 apr, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag tror jag just fick underkänt i finska... Hoppsan. oj då Litegrann faktiskt, men ja hadd en enorm huvuvärk å en total blackout så ja kom int ens ihåg grammatiken årdentligt, haha så då lönar de sig int att prova!? nä, haha men de va ju ett bra försök i alla fall 10 apr, 2013 17:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag tror jag just fick underkänt i finska... Hoppsan. oj då Litegrann faktiskt, men ja hadd en enorm huvuvärk å en total blackout så ja kom int ens ihåg grammatiken årdentligt, haha så då lönar de sig int att prova!? nä, haha men de va ju ett bra försök i alla fall ja, 10 apr, 2013 17:09 |
|
Almson
Elev |
Asså seriöst det här är nog det roligaste jag sett JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA Åh gud
10 apr, 2013 17:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Almson: Asså seriöst det här är nog det roligaste jag sett JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA Åh gud heheheehe asså nej hohoh! 10 apr, 2013 17:17 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Almson: Asså seriöst det här är nog det roligaste jag sett JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA Åh gud heheheehe asså nej hohoh! Jag tror jag sket på mig, har sett den typ 10 gånger nu sen jag fick se den första gången... Ħɛ∂ωιɢ00 10 apr, 2013 17:21 |
|
Ginny00
Elev |
jag är fortfarande trött. Dx
10 apr, 2013 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig00: ÅH GUD VA KUUL! *DÖR*hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..XDSkrivet av Hedwig96: Skrivet av Almson: Asså seriöst det här är nog det roligaste jag sett JAG KAN INTE JAG ÄR DÖD AHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA Åh gud heheheehe asså nej hohoh! Jag tror jag sket på mig, har sett den typ 10 gånger nu sen jag fick se den första gången... 10 apr, 2013 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen