@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Vad håller Nordkorea på med egentligen? Leker med lite för farliga leksaker De håller ju till och med på att hota USA. Varför? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 12:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Vad håller Nordkorea på med egentligen? Leker med lite för farliga leksaker De håller ju till och med på att hota USA. Varför? Fast det är ju deras huvudsyfte sedan början. Att gå på Sydkorea och Japan... och även Kina har att göra med att man fokuserar på områden där USA har baser, företag, connection osv. - för det är lite långt och i nuläge "lite omöjligt" för Nordkorea att angripa rakt på USA. Men har som dött ut lite i median pga. fokusen på Sydkorea + att man har varnat utlänningarna i landet att lämna (jag undrar om Nordkorea skulle velat förtydliga "alla utlänningar utan amerikanerna bör lämna landet". ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 12:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: (jag undrar om Nordkorea skulle velat förtydliga "alla utlänningar utan amerikanerna bör lämna landet". Håller verkligen med. Är inte alla, förutom urinvånarna, egentligen "utlänningar"? Precis som i övriga världen så är ju USA en smältdegel för olika kulturer. (..Och hade det bara varit indinaner som hade funnits i landet så hade det här NordKorea-problemet knappast existerat.) 10 apr, 2013 12:27 |
|
Borttagen
|
Min klass fick sluta tidigare idag för för att lärarna ska ha utvecklingssamtal
10 apr, 2013 13:03 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: gråter nästan. ni är så himla fina mugglisar. ni är bäst. Varför gråter du nästan? För att jag är så glad att det finns så fina människor här, som stöttar trots att vi aldrig träffats i verkligheten!
http://Kaosregn.blogg.se
10 apr, 2013 13:40 |
|
EmahS
Elev |
hade lovat mig själv att aldrig räkna kalorier. bara för att liksom.
och nu gör jag det, fast för en hälsosam sak. det var inte så farligt, och jag åt inte så mycket som jag trodde.
10 apr, 2013 13:43 |
|
Solkatten
Elev |
Ingen annan som också lyssnar på Lawson? Om ni inte gör det så måste ni i alla fall ge dem en chans! Det är ännu ett pojkband från U.K.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 13:58 |
|
123vilde453
Elev |
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 10 apr, 2013 13:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av 123vilde453: Vet, men annars kommer hon retas. Det finns ingen anledning att retas för det... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 14:00 |
|
123vilde453
Elev |
Alltså inte retas så man blir ledsen, bara lite på skämt.
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 10 apr, 2013 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen