Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11899 11900 11901 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


Godmorgon mugglisar!
jag kommer nog somna nu.. eh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

10 apr, 2013 06:47

Solkatten
Elev

Avatar


Ska gå till bussen om typ fem minuter.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 apr, 2013 06:56

Ginny00
Elev

Avatar


Jag gillar inte onsdagar :C lång skoldag, sysslolös eftermiddag..

10 apr, 2013 07:08

Borttagen

Avatar


^Jag älskar onsdagar!
Kort dag, inga jättejobbiga lektioner och en lång eftermiddag att göra vad jag vill på!

10 apr, 2013 07:11

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^Jag älskar onsdagar!
Kort dag, inga jättejobbiga lektioner och en lång eftermiddag att göra vad jag vill på!
jag har idrott. Vår gympalärare är jättedålig och klassen kan aldrig uppföra sig, så vår Idrott är rätt förfärlig.

10 apr, 2013 07:14

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Embryodonation, där överblivna frysta embryon doneras, är helt förbjudet.

Ok.
What the fuck?
Vem fasen fryser in ett embryo?

Jag menar allvarligt. Som att någon skulle komma och bara:
Jo nu ska du få höra. Jag vill ha ett färdigtillverkat barn som ni bara kan placera i mig så får det växa.

Och dessutom, överblivna. Hur kan man gå och ha embryon till övers bara så där?>_>

Jag skulle kunna tänka mig att det handlar om folk som inte kan genomgå en vanlig abort, kanske?
Istället för att döda embryot "plockar man ut det" och fryser ner det. Så kan någon annan få barn, jag vettetusan.

Låter vettigt..
Men still. Vem vill få ett embryo intryck i sig sen>_>

Åsså okej, det finns desperata människor men någonstans måsre man väl dra en gräns..

Hej

10 apr, 2013 07:24

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Embryodonation, där överblivna frysta embryon doneras, är helt förbjudet.

Ok.
What the fuck?
Vem fasen fryser in ett embryo?

Jag menar allvarligt. Som att någon skulle komma och bara:
Jo nu ska du få höra. Jag vill ha ett färdigtillverkat barn som ni bara kan placera i mig så får det växa.

Och dessutom, överblivna. Hur kan man gå och ha embryon till övers bara så där?>_>

Jag skulle kunna tänka mig att det handlar om folk som inte kan genomgå en vanlig abort, kanske?
Istället för att döda embryot "plockar man ut det" och fryser ner det. Så kan någon annan få barn, jag vettetusan.

Låter vettigt..
Men still. Vem vill få ett embryo intryck i sig sen>_>

Åsså okej, det finns desperata människor men någonstans måsre man väl dra en gräns..
har läst en artikel om det. Det är lite som provrörsbefruktning, om man t.ex är ganska gammal och har svårt att få barn så kan man få ett embryo. Och ja, det är lite skumt. X)

10 apr, 2013 07:27

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Embryodonation, där överblivna frysta embryon doneras, är helt förbjudet.

Ok.
What the fuck?
Vem fasen fryser in ett embryo?

Jag menar allvarligt. Som att någon skulle komma och bara:
Jo nu ska du få höra. Jag vill ha ett färdigtillverkat barn som ni bara kan placera i mig så får det växa.

Och dessutom, överblivna. Hur kan man gå och ha embryon till övers bara så där?>_>

Jag skulle kunna tänka mig att det handlar om folk som inte kan genomgå en vanlig abort, kanske?
Istället för att döda embryot "plockar man ut det" och fryser ner det. Så kan någon annan få barn, jag vettetusan.

Låter vettigt..
Men still. Vem vill få ett embryo intryck i sig sen>_>

Åsså okej, det finns desperata människor men någonstans måsre man väl dra en gräns..
har läst en artikel om det. Det är lite som provrörsbefruktning, om man t.ex är ganska gammal och har svårt att få barn så kan man få ett embryo. Och ja, det är lite skumt. X)

Jag förstår det...
Men det blir helt fel i mitt huvud.
Liksom två personer jar gjort det där embryot och tagit ut det av en anledning..

Hej

10 apr, 2013 07:35

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Ni förstår väl att det här är mugglis bästa tråd? Skriv minsta möjliga i den varje dag som gör dig glad/lycklig så skall du snart se att dagarna blir enklare, luftigare, roligare, gladare

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 apr, 2013 08:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
^Jag älskar onsdagar!
Kort dag, inga jättejobbiga lektioner och en lång eftermiddag att göra vad jag vill på!
jag har idrott. Vår gympalärare är jättedålig och klassen kan aldrig uppföra sig, så vår Idrott är rätt förfärlig.

Okej, vi har idrott på torsdagar och måndagar och jag skulle verkligen inte kalla våra gympalärar bra, dom suger verkligen och för det mesta är det ingen som lyssnar på dem.

10 apr, 2013 08:27

1 2 3 ... 11899 11900 11901 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.