Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min brorsa sommarjobba idag och en "gubbe" kom fram och presenterade sig.
Min bror sa vad han hette vilket var Alex, och då säger den här gubben: Jag kände en get en gång som bodde i (kom inte ihåg var) som hette Alex. Han var helt seriös, lite tokig dock och lite random 11 jun, 2012 19:59 |
|
themarauder
Lärare |
M.Potter: Jag tänkte direkt på Dumbledores kära broder, haha
På mitt jobb träffar man på ganska många "tokiga" människor =) - just like themarauder 11 jun, 2012 20:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-11 kl. 20:48
|
|
Borttagen
|
themarauder hahaha han verkar lite tokig han.
Btw jag heter m.potter för Mr.potter var redan upptaget +att mitt förnamn börjar på m men det är meningen att jag ska luras lite (att jag heter Mr. Potter) Förlåt du som heter det egentligen 11 jun, 2012 20:17 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, ni måste läsa Ekkiis grymma fanfic; http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19795
~ Åh, gud fick nyss värsta Déjà vu när jag skrev det D: xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Heja Sverige!! Fuck you Ukraina!
11 jun, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Åh, klockn är halv tolv (i finland, alltså). Kanske borde gå och sova... Or not
11 jun, 2012 22:24 |
|
Seriously
Elev |
God kväll!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 11 jun, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: God kväll! Good evening to you! 11 jun, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Kollade nyss klart på ett avsnitt av Vampire Diaries
Någon uppe? 11 jun, 2012 22:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODKVÄLL
VAD FÖTTER? speech! 11 jun, 2012 23:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen