Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
17 jul, 2012 11:09 |
|
AlexZz
Elev |
17 jul, 2012 11:49 |
|
Dini99
Elev |
linnvendela: Jag saknar dig...♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 jul, 2012 13:22 |
|
Elley
Elev |
17 jul, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket
17 jul, 2012 17:46 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
18 jul, 2012 00:01 |
|
The Noble Lion
Elev |
18 jul, 2012 01:24 |
|
Borttagen
|
LeeGordan, För det första: Grattis på namsdagen.. i efterskott haha XD Hann inte skicka något grattis sms för jag hade så mycket att göra i Londön.
För det andra ville jag bara slänga iväg en fet, lång komplimang till dig för det är du värd. Du är bäst, do you know that? Like.. ja.. du är bara så bäst and i owl you, thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis much! <-- here, have a cupcake! And here, have a hug.I love you, you're beautiful! ♥ 18 jul, 2012 02:09 |
|
fredrika
Elev |
linnvendela tack så mycket!♥
follow me on instagram, @fredrikaanderson 18 jul, 2012 13:40 |
|
Incendio
Elev |
Dramione99: Du får mig att sitta med tårar i ögonen, dina kommentarer på min fanfic är så... Åh, underbara.
Du är verkligen en sån där som man vill bara vill krama, och får en att sitta stum med dina fina ord! Vi känner inte varandra så mycket, men jag hoppas att vi kan lära känna varandra, lite i alla fall. Tack så mycket, verkligen!!♥ 18 jul, 2012 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen