Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
^Me too
"She's buying the stairway to heaven" 23 okt, 2011 23:24 |
|
si_tonks
Elev |
kan någon hjälpa mig???
haha, jaghar ett HP-cluedo och ett "hjälpkort" är Fred och George, jag verkligen älskar det kortet, haha, men jag ser inte någon skillnad alls på dem på det kortet. Och jag brukar inte ha något problem med att se skillnad på dem. ![]() klicka för större kan bero på ett den inte har någon färg alls men är det någon, kanske padfootie, ehe, som kan se skillnad eller är det helt omöjligt?? Och jag tror att det är George som tittar framåt men som sagt, jag är vääldigt osäker på om det är rätt ![]()
24 okt, 2011 08:18 |
|
Disa
Elev |
Jag tror också det är George som tittar framåtm enne ja...
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 24 okt, 2011 08:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Allt som har med dem är bra, förutom Freds död...D:
24 okt, 2011 12:19 |
|
butter
Elev |
Det bästa med Fred & George
Att en av dem dör! sry men sånt är livet 24 okt, 2011 12:28 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Hemskt vad du var butter då... 24 okt, 2011 13:18 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^That
"She's buying the stairway to heaven" 24 okt, 2011 13:50 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av si_tonks: kan någon hjälpa mig??? haha, jaghar ett HP-cluedo och ett "hjälpkort" är Fred och George, jag verkligen älskar det kortet, haha, men jag ser inte någon skillnad alls på dem på det kortet. Och jag brukar inte ha något problem med att se skillnad på dem. ![]() klicka för större kan bero på ett den inte har någon färg alls men är det någon, kanske padfootie, ehe, som kan se skillnad eller är det helt omöjligt?? Och jag tror att det är George som tittar framåt men som sagt, jag är vääldigt osäker på om det är rätt Enligt mig är det Fred som tittar framåt och George som är i profil ^^ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 24 okt, 2011 16:00 |
|
Ascendio
Elev |
Jag älskar en sak som Fred och George säger till Ron i sjätte filmen.
Ron frågar ju om vad en sak kostar.. då säger Fred&George "Ten galleons" Ron - " But i'm your brother. F&G - " Ten galleons" Och deras miner! så u n d e r b a r a!
Tom Felton, really beautiful.
24 okt, 2011 17:39 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Lite fel där. Ron frågar vad den kostar, då svarar dem:
"Five galleons" R: "But for me ?" F&G: "Five galleons ?" R: "I'm your brother !" F&G: "TEN galleons" "She's buying the stairway to heaven" 24 okt, 2011 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen