The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa iväg Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? Fast jag hörde att voldermort har öppnat en skönhetssalong, sugen på att gå dit? 14 jan, 2017 12:42 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: och få sin näsa avsågad? Nej tack! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa iväg Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? Fast jag hörde att voldermort har öppnat en skönhetssalong, sugen på att gå dit? ![]()
14 jan, 2017 12:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: och få sin näsa avsågad? Nej tack! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa iväg Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? Fast jag hörde att voldermort har öppnat en skönhetssalong, sugen på att gå dit? Men du kan få hudvårdstips+ det vore ett lämpligt straff för dig 14 jan, 2017 12:44 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lämpligt straff? Vad har jag gjort nu? (Och nej tack jag gillar mitt hår på huvudet inte på golvet) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: och få sin näsa avsågad? Nej tack! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa iväg Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? Fast jag hörde att voldermort har öppnat en skönhetssalong, sugen på att gå dit? Men du kan få hudvårdstips+ det vore ett lämpligt straff för dig ![]()
14 jan, 2017 12:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Lämpligt straff? Vad har jag gjort nu? (Och nej tack jag gillar mitt hår på huvudet inte på golvet) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: och få sin näsa avsågad? Nej tack! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa iväg Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? Fast jag hörde att voldermort har öppnat en skönhetssalong, sugen på att gå dit? Men du kan få hudvårdstips+ det vore ett lämpligt straff för dig Gissa, du har förvrängt sanningen och säger att Eva är ond Det är ju nästan värre än dödsätarna 14 jan, 2017 12:47 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: *Suck* hon är en dödsätare Dördsätare=ond=Eva=Eva är ondSkrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Lämpligt straff? Vad har jag gjort nu? (Och nej tack jag gillar mitt hår på huvudet inte på golvet) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: och få sin näsa avsågad? Nej tack! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa iväg Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? Fast jag hörde att voldermort har öppnat en skönhetssalong, sugen på att gå dit? Men du kan få hudvårdstips+ det vore ett lämpligt straff för dig Gissa, du har förvrängt sanningen och säger att Eva är ond Det är ju nästan värre än dödsätarna ![]()
14 jan, 2017 12:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: *Suck* hon är en dödsätare Dördsätare=ond=Eva=Eva är ond Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Lämpligt straff? Vad har jag gjort nu? (Och nej tack jag gillar mitt hår på huvudet inte på golvet) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: och få sin näsa avsågad? Nej tack! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa iväg Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? Fast jag hörde att voldermort har öppnat en skönhetssalong, sugen på att gå dit? Men du kan få hudvårdstips+ det vore ett lämpligt straff för dig Gissa, du har förvrängt sanningen och säger att Eva är ond Det är ju nästan värre än dödsätarna Suck Inperiusförbannelsen=oskyldig=eva=jultomten=snällast i världen= Eva är snällast i världen 14 jan, 2017 13:01 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av Umi: Det känns som att det är ganska lite arbetsuppgifter just nu. Jag har ett förslag om att utrikesdepartementet ska göra en undersökning om vilka aktiva klubbar som är på våran sida och vill vara emot dödsätarna. Georgetown Linn Lumos Det låter bra. 14 jan, 2017 14:18 |
|
Umi
Elev |
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt
Är nu aktiv på Umiety ist 14 jan, 2017 14:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Umi: Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt Senat? Vi har väl ingen senat? 14 jan, 2017 14:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen