the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Men jag tänker inte hjälpa honom att passa in det går inte " sa Isac
" Jo du måste han måste bli klar med sina studierr " sa hans mamma.
" Men han är ju 0 % intresserad av skolan " sa Isac men suckade hans mamma hade lagt på.
19 nov, 2015 16:12
|
|
Borttagen
|
"vad var det där om?" frågade Theodore lite nyfiket.
19 nov, 2015 16:20
|
|
Borttagen
|
" Bara om att min tvillingbror kommer börja i skolan och det kommer inte gå bra " sa Isac och slängde mobilen i sängen.
19 nov, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
" vadårå?" frågade Theodore lite osäkert.
19 nov, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
" Låt säga han hatar människor och han och skola fungerar inte så bra " sa Isac och tänkte dessutom kommer alla förväxla oss hela tiden.
19 nov, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
"det där lät verkligen inte bra" sa Theodore
19 nov, 2015 16:26
|
|
Borttagen
|
" Och vi är för lika dana så om han gör något dumt kommer folk tro att det var jag " sa Isac och suckade
19 nov, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
"inte nödvändigt vis då de vet att din bror går här och att alla konstiga saker började när han kom till skolan" sa Theodore lugnt.
19 nov, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
" Vi får se hur de går han kommer säkert inte säga ett ord till Ruby för att han hatar människor " sa Isac den som knäcker Ian är riktigt bra tänkte Isac.
19 nov, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
"vänta kommer han gå i våran klass?" frågade Theodore osäkert.
19 nov, 2015 16:32
|
Du får inte svara på den här tråden.