D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mitt OTP är svårt men måste säga:
Wolfstar (HP) Jelly (Parle Productions(YT)) 4 okt, 2015 18:18 |
|
Borttagen
|
mitt otp är Phan helt klart!!!
men dramione om det måste vara från Harry Potter 4 okt, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: mitt otp är Phan helt klart!!! men dramione om det måste vara från Harry Potter Ja, Phan också Phan, Jelly från YT Wolfstar från HP Cecilos från WTNV Tenrose Från DW 4 okt, 2015 18:31 |
|
Borttagen
|
Alltså är jag den enda som inte gillar Ginny? No offense, ni som älskar henne! ^^
4 okt, 2015 18:59 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: mitt otp är Phan helt klart!!! men dramione om det måste vara från Harry Potter Ja, Phan också Phan, Jelly från YT Wolfstar från HP Cecilos från WTNV Tenrose Från DW Mina är phan Malec from tmi Destiel from spn ........... Etc
4 okt, 2015 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mitt OTP är svårt men måste säga: Wolfstar (HP) Jelly (Parle Productions(YT)) Lägger till: ♥Drarry ♥Wolfstar ♥FourTris ♥Gwendeon 4 okt, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mitt OTP är svårt men måste säga: Wolfstar (HP) Jelly (Parle Productions(YT)) Lägger till: ♥Drarry ♥Wolfstar ♥FourTris ♥Gwendeon 2 Saker: 1. När börja du shippa Wolfstar?? 2. WHAT IN MERLINS STINKY OLD SOCKS IS 'GWENDEON'?? 4 okt, 2015 19:30 |
|
Borttagen
|
har någon här tumblr? för jag behöver bloggar att följa.
4 okt, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: har någon här tumblr? för jag behöver bloggar att följa. Tyvärr inte. 4 okt, 2015 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har någon här tumblr? för jag behöver bloggar att följa. Tyvärr inte. i så fall rekomenderar jag att inte skaffa det. du kommer ångra dig. 4 okt, 2015 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen