Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
4 aug, 2015 20:15 |
|
True Potterhead
Elev |
4 aug, 2015 20:17 |
|
1233679
Elev |
4 aug, 2015 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av True Potterhead: Heh sorry...Förlåt att jag varit oaktiv, jag har blivit bombad med brev från skuggor. Okej, vem frågar nu? Skrivet av 1233679: Vi skulle väl INTE ha bilder man laddar upp själv?Jag kan! Bild på bästa platsen i ditt rum. Ska man ladda upp bild om man sagt vad man ska lägga upp? 4 aug, 2015 20:18 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan vi inte säga att om favoritplatsen är t.ex. sängen så klistrar man bara in en bild på en random säng?Skrivet av True Potterhead: Heh sorry...Förlåt att jag varit oaktiv, jag har blivit bombad med brev från skuggor. Okej, vem frågar nu? Skrivet av 1233679: Vi skulle väl INTE ha bilder man laddar upp själv? Jag kan! Bild på bästa platsen i ditt rum. Ska man ladda upp bild om man sagt vad man ska lägga upp? aaaaaa 4 aug, 2015 20:19 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Heh sorry...Förlåt att jag varit oaktiv, jag har blivit bombad med brev från skuggor. Okej, vem frågar nu? Skrivet av 1233679: Vi skulle väl INTE ha bilder man laddar upp själv? Jag kan! Bild på bästa platsen i ditt rum. Ska man ladda upp bild om man sagt vad man ska lägga upp? Aha, oj! Visste inte. Då tar vi någon annans
4 aug, 2015 20:19 |
|
JossiMarauder
Elev |
SKA HEM NU SÅ JAG KMR VA OAKTIV I TYP 20 MIN MEN SNART FÅRJA WIFI♥
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 20:19 |
|
True Potterhead
Elev |
LYSSNA:
Ni behöver inte ta dem själva. Ta bara en bild på tex ett skrivbord från internet. Funkar det absolut inte så får ni väl beskriva platsen.
4 aug, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Kan vi inte göra nån ordning så det blir midre kaos?
4 aug, 2015 20:20 |
|
1233679
Elev |
4 aug, 2015 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen