Trubbel på Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trubbel på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Okej då kan vi ju gå på dubbeldejt någon gång, sa jag glatt.
22 apr, 2014 17:29 |
|
Lele
Elev |
22 apr, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
- Vad du va fåordig då, sa jag.
22 apr, 2014 17:31 |
|
Lele
Elev |
22 apr, 2014 17:34 |
|
Borttagen
|
- Vill du inte vara med och skämma ut Daniel inför hela skolan? frågade jag.
22 apr, 2014 17:35 |
|
Lele
Elev |
22 apr, 2014 17:36 |
|
Borttagen
|
- Okej skulle du kunna prata med Arthur? frågade jag.
22 apr, 2014 17:38 |
|
Lele
Elev |
Är inte han en smutsskalle hatare? frågar jag och låter lite rädd.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
22 apr, 2014 17:39 |
|
Borttagen
|
- Jo, sa jag.
22 apr, 2014 17:40 |
|
Lele
Elev |
22 apr, 2014 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen