Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag gick ut och höll upp dörren.
15 nov, 2013 17:32
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut och vidare ut i skogen. Sen vände jag mig om och såg på hennne
15 nov, 2013 17:33
|
|
Borttagen
|
"Jag vill inte gifta mig med dig. Förlåt. Men jag är inte ute efter den sortens förhållande."
15 nov, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag lutade ryggen mot ett träd.
15 nov, 2013 17:35
|
|
Borttagen
|
"Det är inte du." Jag nuddade hans arm.
15 nov, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte lite på axlarna.
15 nov, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
Jag såg efter henne när hon gick men följde själv inte efter. När hon försvunnit utom synhåll gick jag, utan art veta var jag skulle.
15 nov, 2013 17:41
|
|
Borttagen
|
Jag kom in i rummet och satte mig i soffan.
15 nov, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte bara gå utan att stanna. Tillslut kom jag till en befolkad park. Jag såg mig omkring.
15 nov, 2013 17:43
|
Du får inte svara på den här tråden.