Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Djurklanerna Prs mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Han är för trött för att gå " sa Linus
21 nov, 2013 16:09
|
|
Borttagen
|
''ska vi gå då eller bara stå här? '' frågade Skipper ironiskt
21 nov, 2013 18:55
|
|
Borttagen
|
" du kanske behöver ta med dig lite saker som bandage
och något lugnande som morfin? " frågade Linus lite
osäkert han hade börjat gått
lite
21 nov, 2013 18:59
|
|
Borttagen
|
''jag har alltid med mig sånt i min väska så det är lugnt'' sa Skipper lugnt & började att gå
21 nov, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
Linus log lite snart såg han lägeret
Tom hade försökt lugnat ner Nicklas och försökt stoppa
blodet. Men Nicklas
spratlade vilt han ville
inte
" Vill inte" gnällde Nicklas
21 nov, 2013 20:48
|
|
Borttagen
|
''en fråga är han fortfarande vild av sig?'' frågade Skipper
21 nov, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
" eh ja " sa Linus och såg på den
sprattlande Nicklas
" han behöver verkligen något
lugnade " sa Linus
21 nov, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
''du Nicklas vill du att det ska göra ont eller inte? för om du inte är stil så hämtar jag Tipper & då blir det bara värre för dig'' sa Skipper
21 nov, 2013 21:07
|
|
Borttagen
|
Nicklas blev skrämd och sprattlade mer.
" Nicklas stil " sa Tom dom nätt och jämt kunde hålla hono
" jag tror du skrände honom " sa Linus
21 nov, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
'' jag varnar dig'' sa Skipper
21 nov, 2013 21:23
|
Du får inte svara på den här tråden.