Lär känna din karaktär
Forum > Quidditchplanen > Lär känna din karaktär
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
"No, I don't. Except for maybe 'Zoombie' which I don't enjoy hearing that much" ~Whitney
Går du i skolan? ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 5 jul, 2013 17:26 |
|
amanda1104
Elev |
"Nepp, letar efter ett jobb" Enya
Är du mänsklig? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2013 17:30 |
|
Borttagen
|
"Mänsklig? wt? självklart inte." Aveline
Sol eller måne? 5 jul, 2013 19:53 |
|
Minihäst
Elev |
Åh, vad svårt! Månen för mig är kvällsluft, det är så fräscht! Men, solen är ju solen. Det får bli solen! -Annie
Hur vill du dö? another day, another slay 5 jul, 2013 19:56 |
|
AlexZz
Elev |
5 jul, 2013 20:03 |
|
amanda1104
Elev |
Enya Kolsdotter/Silasdotter beroende på vilket av efternamnen jag väljer - Enya
Vad är din högsta dröm? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2013 20:13 |
|
Mikaela120
Elev |
"Att vara lycklig" - Emma Gren
Vad gillar du att göra? 7 jul, 2013 13:35 |
|
LucyMalfoy
Elev |
"Jag har ingen fritid" - Saphira
Dö eller döda? Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 15 jul, 2013 12:41 |
|
cikki
Elev |
"Döda."- Nicole
Natt eller dag? 15 jul, 2013 12:46 |
|
LucyMalfoy
Elev |
"Natt. Tycker inte om dagen" - Selene
Sova eller vara vaken? Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 15 jul, 2013 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen