The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
I'm back! Saknat mig?
Horn: Uggla på väg! Majis; Well, om du tittar på texten på teckningen så avslöjar det ganska mycket om man inte läst tredje boken... O.O ![]()
20 aug, 2012 18:30 |
|
Majis
Elev |
Ginny!!!!: Njae... Man fattar ju inte vad det är så det blir väl ite så mycket spoiler? xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 18:50 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 aug, 2012 18:51 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
^Ja gör det!
20 aug, 2012 18:52 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Okej
Den är inte jättefin, faktiskt inte fin alls, bara en skiss jag gjorde i mitt klotterblock... Iallafall: ![]() Vad tycks? ![]()
20 aug, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Men den var ju jättefin!
20 aug, 2012 19:05 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 aug, 2012 19:05 |
|
Majis
Elev |
Den var jättefin, saknar bara en näsa
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 19:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Det är meningen, det är ju manga Den var jättefin, saknar bara en näsa ![]()
20 aug, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen