Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 118 119 120 ... 139 140 141
Användare Inlägg
HJGranger
Elev

Avatar


Den här var bra!

I'm losing my fucking mind. ~

28 jun, 2011 18:35

Ron
Elev

Avatar


Tack, förlåt att jag inte har skrivit.. Mycket har hänt i mitt personliga liv, mår inte så bra..

Ska försöka skriva, vore snällt om ni förstod.. tack ♥

We're all wizards, even Ron.

28 jun, 2011 23:12

Ginny02
Elev

Avatar


VI FÖRSTÅR

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

29 jun, 2011 06:59

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Tack, förlåt att jag inte har skrivit.. Mycket har hänt i mitt personliga liv, mår inte så bra..

Ska försöka skriva, vore snällt om ni förstod.. tack ♥
Vi förstår

29 jun, 2011 09:35

Ginny02
Elev

Avatar


mmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

29 jun, 2011 11:06

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Tack, förlåt att jag inte har skrivit.. Mycket har hänt i mitt personliga liv, mår inte så bra..

Ska försöka skriva, vore snällt om ni förstod.. tack ♥


ta all den tid du behöver. vi har inte bråttom härifrån. hoppas allt löser sig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

29 jun, 2011 18:03

Ginny02
Elev

Avatar


ja verkligen ^

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

29 jun, 2011 19:31

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Tack, förlåt att jag inte har skrivit.. Mycket har hänt i mitt personliga liv, mår inte så bra..

Ska försöka skriva, vore snällt om ni förstod.. tack ♥


Vi förstår, alla har dåliga dagar, veckor eller månader
Hoppad däremot att det inte håller i några veckor eller månader.. Jag hoppas faktiskt att du mår superbra snart igen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

2 jul, 2011 12:12

Ron
Elev

Avatar


Tack hörrni! Det är mycket bättre nu, ska skriva idag, tack igen! Uppskattar vart enda ord! ♥

We're all wizards, even Ron.

2 jul, 2011 12:58

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Tack hörrni! Det är mycket bättre nu, ska skriva idag, tack igen! Uppskattar vart enda ord! ♥


Ingen orsak!
Vad bra att du mår bättre!
Vad glad jag blir över att du skriver!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

2 jul, 2011 13:01

1 2 3 ... 118 119 120 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.