Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
31 okt, 2012 16:22 |
|
AlexZz
Elev |
31 okt, 2012 16:25 |
|
Hope Potter
Elev |
31 okt, 2012 17:53 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Jag har läst igenom alla sidorna idag O.O Och vi har hittills gjort 84 kapitel O.O Så jag har gjort det 85:te när jag är klar O.O 84 kapitel?! Det är ju mer än Harry Potter böckerna! xD Min bokblogg
1 nov, 2012 09:23 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: Skrivet av Hope Potter: Jag har läst igenom alla sidorna idag O.O Och vi har hittills gjort 84 kapitel O.O Så jag har gjort det 85:te när jag är klar O.O 84 kapitel?! Det är ju mer än Harry Potter böckerna! xD We're authors! . .
1 nov, 2012 09:24 |
|
Miss Black
Elev |
Yay!
Jag läste igenom lite av vad jag skrev i början... Jag skäms lite över mig själv >__< Känns som jag utvecklats lite i mitt skrivande ^^ Ni skrev mycket bättre Annars var det ju bra! Vi var so awesome! And we ARE so awesome! Min bokblogg
1 nov, 2012 09:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 1 kl. 09:36
|
|
Winny Geasley
Elev |
När kommer ett till kapitel?
1 nov, 2012 09:36 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: Yay! Jag läste igenom lite av vad jag skrev i början... Jag skäms lite över mig själv >__< Känns som jag utvecklats lite i mitt skrivande ^^ Annars var det ju bra! Vi var so awesome! And we ARE so awesome! Alla har ju utvecklats! XD . .
1 nov, 2012 09:37 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Miss Black: Yay! Jag läste igenom lite av vad jag skrev i början... Jag skäms lite över mig själv >__< Känns som jag utvecklats lite i mitt skrivande ^^ Annars var det ju bra! Vi var so awesome! And we ARE so awesome! Alla har ju utvecklats! XD Det har du skäkert rätt i ^^ Men man ser på sig själv mer kritiskt än vad man gör på andra x) Min bokblogg
1 nov, 2012 09:38 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Miss Black: Yay! Jag läste igenom lite av vad jag skrev i början... Jag skäms lite över mig själv >__< Känns som jag utvecklats lite i mitt skrivande ^^ Annars var det ju bra! Vi var so awesome! And we ARE so awesome! Alla har ju utvecklats! XD Det har du skäkert rätt i ^^ Men man ser på sig själv mer kritiskt än vad man gör på andra x) Everybody does. owo . .
1 nov, 2012 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen