@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Embryodonation, där överblivna frysta embryon doneras, är helt förbjudet. Ok. What the fuck? Vem fasen fryser in ett embryo? Jag menar allvarligt. Som att någon skulle komma och bara: Jo nu ska du få höra. Jag vill ha ett färdigtillverkat barn som ni bara kan placera i mig så får det växa. Och dessutom, överblivna. Hur kan man gå och ha embryon till övers bara så där?>_> Jag skulle kunna tänka mig att det handlar om folk som inte kan genomgå en vanlig abort, kanske? Istället för att döda embryot "plockar man ut det" och fryser ner det. Så kan någon annan få barn, jag vettetusan. 9 apr, 2013 23:00 |
|
themarauder
Lärare |
9 apr, 2013 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: gråter nästan. ni är så himla fina mugglisar. ni är bäst. Varför gråter du nästan? 9 apr, 2013 23:03 |
|
Solkatten
Elev |
ImprovEverywhere är så awesome! Hade lätt velat medverka i en sådan. 8D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
9 apr, 2013 23:51 |
|
Borttagen
|
... Jesus christ. Jag har sett den här posten på tumblr grymt många gånger och undrat varför alla har tyckt att det är kul...
"Ja, det är slutstationen ju. Hallå? Varför är det så underhållande? Har alla gått och blivit poetiska eller? Är det slutstationen i mitt hjärta? Slutstationen i livet? Är det pengeltåget som går till himmeln/helvetet?" Jag är korkad, jag vet. *facepalm* 10 apr, 2013 00:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ... Jesus christ. Jag har sett den här posten på tumblr grymt många gånger och undrat varför alla har tyckt att det är kul... "Ja, det är slutstationen ju. Hallå? Varför är det så underhållande? Har alla gått och blivit poetiska eller? Är det slutstationen i mitt hjärta? Slutstationen i livet? Är det pengeltåget som går till himmeln/helvetet?" Jag är korkad, jag vet. *facepalm* Hahaha ibland är livet en utmaning 10 apr, 2013 00:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ... Jesus christ. Jag har sett den här posten på tumblr grymt många gånger och undrat varför alla har tyckt att det är kul... "Ja, det är slutstationen ju. Hallå? Varför är det så underhållande? Har alla gått och blivit poetiska eller? Är det slutstationen i mitt hjärta? Slutstationen i livet? Är det pengeltåget som går till himmeln/helvetet?" Jag är korkad, jag vet. *facepalm* Hahaha ibland är livet en utmaning Nej. Livet är en fest. 10 apr, 2013 00:07 |
|
Hedwig96
Elev |
de e dimma o kallt. Brrr! Ni vet va de betyder va...?
10 apr, 2013 06:20 |
|
Borttagen
|
Ellu är någon inne elr är det för tidigt?
10 apr, 2013 06:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen