Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11895 11896 11897 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:

Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny00:
jag skriver

behövde inte ens tagga någon i det här inlägget för att novelläsare skulle reagera. xD
Men självklart

skriver en slags fortsättning på The Crash of Life. ^-^
Awesome! Du taggar mig/länkar till mig sedan va?

9 apr, 2013 20:14

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:

Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny00:
jag skriver

behövde inte ens tagga någon i det här inlägget för att novelläsare skulle reagera. xD
Men självklart

skriver en slags fortsättning på The Crash of Life. ^-^
Awesome! Du taggar mig/länkar till mig sedan va?

Ja då!!

9 apr, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:

Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny00:
jag skriver

behövde inte ens tagga någon i det här inlägget för att novelläsare skulle reagera. xD
Men självklart

skriver en slags fortsättning på The Crash of Life. ^-^
Awesome! Du taggar mig/länkar till mig sedan va?

Ja då!!
Ännu mer awesome! (Ehum vad missbrukar smilisen eh?)

9 apr, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


ahahaha jag låter som mumin när jag har spelat in min röst när jag säger finska ord och dess svenska betydelse XD

9 apr, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


VARENDA GÅNG jag dricker te nu för tiden så ringer någon och jag far till en kompis, eller någon ringer på dörren eller någon vill ut på promenad/joggingtur. så jag dricker aldrig upp mitt te för jag får bättre saker att göra.

ska vi slå vad om att det är Elsa som spökar?

9 apr, 2013 20:27

Unik
Elev

Avatar


Idag har jag tränat. Det var jobbigt. Det var svettigt. Tack gode gud för uppfinnandet av duschen.

Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se

9 apr, 2013 20:29

Borttagen

Avatar


alltså jag är så trött och har så mycket finska som jag inte kan ;_;

9 apr, 2013 20:30

Borttagen

Avatar


usch vad jag hatar Skype. D:

9 apr, 2013 20:41

Zendaya
Elev

Avatar


Idag så fick jag Matchad från min bokklubb. ♥
Även om jag redan har läst den. Men jag ska läsa om den.
Sedan så hade jag tråkig utvecklingssamtal. Det gick bra för mig och så blablabla.
Yey jag såg Insurgent för 119 kr idag. ♥

9 apr, 2013 20:44

Borttagen

Avatar


ska se på film nu

9 apr, 2013 20:45

1 2 3 ... 11895 11896 11897 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.