@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 apr, 2013 20:14 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Awesome! Du taggar mig/länkar till mig sedan va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Men självklart behövde inte ens tagga någon i det här inlägget för att novelläsare skulle reagera. xD skriver en slags fortsättning på The Crash of Life. ^-^ Ja då!! 9 apr, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ännu mer awesome! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Awesome! Du taggar mig/länkar till mig sedan va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Men självklart behövde inte ens tagga någon i det här inlägget för att novelläsare skulle reagera. xD skriver en slags fortsättning på The Crash of Life. ^-^ Ja då!! 9 apr, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
ahahaha jag låter som mumin när jag har spelat in min röst när jag säger finska ord och dess svenska betydelse XD
9 apr, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
VARENDA GÅNG jag dricker te nu för tiden så ringer någon och jag far till en kompis, eller någon ringer på dörren eller någon vill ut på promenad/joggingtur. så jag dricker aldrig upp mitt te för jag får bättre saker att göra.
ska vi slå vad om att det är Elsa som spökar? 9 apr, 2013 20:27 |
|
Unik
Elev |
Idag har jag tränat. Det var jobbigt. Det var svettigt. Tack gode gud för uppfinnandet av duschen.
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 9 apr, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
alltså jag är så trött och har så mycket finska som jag inte kan ;_;
9 apr, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
usch vad jag hatar Skype. D:
9 apr, 2013 20:41 |
|
Zendaya
Elev |
Idag så fick jag Matchad från min bokklubb. ♥
Även om jag redan har läst den. Men jag ska läsa om den. Sedan så hade jag tråkig utvecklingssamtal. Det gick bra för mig och så blablabla. Yey jag såg Insurgent för 119 kr idag. ♥ 9 apr, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
ska se på film nu
9 apr, 2013 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen