@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag köpte nyss 3 st Chokladgrodekort
2 av dom var av Igor Karkaroff 9 apr, 2013 17:22 |
|
ronnyponny
Elev |
I skolan skriver vi om turistattraktioner i USA på engelskan och jag skriver om the Wizarding World of Harry Potter. Den som har skrivit den texten som jag läste från kan varken ha läst eller sett en Harry Potter bok/film eller knappt ens veta vad det är för något. Först trodde jag att det antagligen bara var ett slarvfel men sen såg jag att det det stod det på alla andra ställen också, den har skrivit Hogswart istället för Hodwarts på exakt alla ställen!!!!
Det kallar jag mugglare!
9 apr, 2013 17:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Li: Jag har klippt mig idag. Det känns som att jag inte har något hår kvar alls. Erfa "Fast det syns ju ingen skillnad, väl?" ....... Du är säkert jättesöt i alla fall! 9 apr, 2013 17:44 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag ska bli vegetarian, men jag vet inte om man ska fylla i blanketter, om föräldrarna ska göra det, eller ...?
Är det någon av er mugglisar som är vegetarianer och kan förklara hur det går till? Jag vet redan att man inte äter kött, så jag menar inte på det sättet, utan mer hur man ska göra i skolan för att få vegetariskt. 9 apr, 2013 17:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Jag ska bli vegetarian, men jag vet inte om man ska fylla i blanketter, om föräldrarna ska göra det, eller ...? Är det någon av er mugglisar som är vegetarianer och kan förklara hur det går till? Jag vet redan att man inte äter kött, så jag menar inte på det sättet, utan mer hur man ska göra i skolan för att få vegetariskt. Säger till mattanterna? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2013 17:48 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyWeasley1: Jag ska bli vegetarian, men jag vet inte om man ska fylla i blanketter, om föräldrarna ska göra det, eller ...? Är det någon av er mugglisar som är vegetarianer och kan förklara hur det går till? Jag vet redan att man inte äter kött, så jag menar inte på det sättet, utan mer hur man ska göra i skolan för att få vegetariskt. Säger till mattanterna? Ja, det måste man ju göra ... Men jag har "läst" i KP, där det var något reportage, då stod det att det var någon blankett man skulle skriva hos skolsköterskan ... Varför ska man ha en blankett? man kan väl bara säga att man ska bli vegetarian? 9 apr, 2013 17:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyWeasley1: Jag ska bli vegetarian, men jag vet inte om man ska fylla i blanketter, om föräldrarna ska göra det, eller ...? Är det någon av er mugglisar som är vegetarianer och kan förklara hur det går till? Jag vet redan att man inte äter kött, så jag menar inte på det sättet, utan mer hur man ska göra i skolan för att få vegetariskt. Säger till mattanterna? Ja, det måste man ju göra ... Men jag har "läst" i KP, där det var något reportage, då stod det att det var någon blankett man skulle skriva hos skolsköterskan ... Varför ska man ha en blankett? man kan väl bara säga att man ska bli vegetarian? Fråga din lärare. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyWeasley1: Ja, det måste man ju göra ... Men jag har "läst" i KP, där det var något reportage, då stod det att det var någon blankett man skulle skriva hos skolsköterskan ... Varför ska man ha en blankett? man kan väl bara säga att man ska bli vegetarian? Man ska skriva vad det är du inte äter. Om du äter/inte äter fisk/ägg/mjölkprodukter och sånt. Eftersom det finns olika typer av vegetarianer så vill de gärna veta av någon okänd anledning. Det är i alla fall så det går till i min skola 9 apr, 2013 17:59 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyWeasley1: Ja, det måste man ju göra ... Men jag har "läst" i KP, där det var något reportage, då stod det att det var någon blankett man skulle skriva hos skolsköterskan ... Varför ska man ha en blankett? man kan väl bara säga att man ska bli vegetarian? Man ska skriva vad det är du inte äter. Om du äter/inte äter fisk/ägg/mjölkprodukter och sånt. Eftersom det finns olika typer av vegetarianer så vill de gärna veta av någon okänd anledning. Det är i alla fall så det går till i min skola Okej, tack! Jag ska inte äta Kött/fisk, men ägg och mjölk. 9 apr, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyWeasley1: Ja, det måste man ju göra ... Men jag har "läst" i KP, där det var något reportage, då stod det att det var någon blankett man skulle skriva hos skolsköterskan ... Varför ska man ha en blankett? man kan väl bara säga att man ska bli vegetarian? Man ska skriva vad det är du inte äter. Om du äter/inte äter fisk/ägg/mjölkprodukter och sånt. Eftersom det finns olika typer av vegetarianer så vill de gärna veta av någon okänd anledning. Det är i alla fall så det går till i min skola Okej, tack! Jag ska inte äta Kött/fisk, men ägg och mjölk. Då är det nog det enda som ska skrivas. Annars kan du alltid fråga skolsköterskan om mer (eller vem det nu än är som du får blankett av) 9 apr, 2013 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen