Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11889 11890 11891 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Gilderoy:
Skrivet av Li:
Skrivet av Gilderoy:
Skrivet av Li:
Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... om de förlorar spelare... Hmm ska vara ÄNNU mer creepy. ALLT ÄR FAIR I LOVE OCH QUIDDITCH


Haha som om något skrämmer oss? Han är mitt kött och blod (därav likvärdigt modig och cool). I sommar tror jag vi ska pyssla lite med dunkare och pinnar han och jag


HAHAH ge mig några sekunder bara...

... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'''( min enda svaghet!!!!


Förövrigt skulle jag hälsa på att du var hopplös på att förstå tennisregler... Vet inte riktigt hur vi ska involvera det i vår psykning än men vi jobbar på det


VA jag förstår ju jättebra!!! Jag är FANTASTISK på att förstå tennisregler!!!

Haha alltså vår psykning kommer bli det bästa ♥

without something there is no nothing

9 apr, 2013 16:16

_Bella_<3
Elev

Avatar


9 apr, 2013 16:24

Luna Chang
Elev

Avatar


Maah D:


Jag hade 28/70 rätt.

Jag ska lära mig ALLT på en månad och måste ha 52 rätt för att klara provet.

Och sen har jag annat också ju D:

Hej

9 apr, 2013 16:36

Borttagen

Avatar


Mä en halua lue tentilla :c
(vet inte ens om det är rätt, och jag har finskaprov imorgon, wheheyy, mina kunskaper suger!)

9 apr, 2013 16:42

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag tror att hufflare, gryffare och ravare är rädda för mig

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 apr, 2013 16:42

Torazu
Elev

Avatar


Jag har 29 tänder

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F463b937ae9dccedb1e807c69406a59cb%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D4932529People will believe anything if you whisper it

9 apr, 2013 16:45

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Jag tror att hufflare, gryffare och ravare är rädda för mig

Why??

Hej

9 apr, 2013 16:45

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Cara Riddle:
Omg dör av alla Sebastian gif jag hittar ♥



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Falexandrasen.files.wordpress.com%2F2011%2F11%2Fsebastian.gif
haha nej inte riktigt

Tänkte på han som jag har som gif i signaturen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

9 apr, 2013 16:46

Gilderoy
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Gilderoy:
Skrivet av Li:
Skrivet av Gilderoy:
Skrivet av Li:
Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... om de förlorar spelare... Hmm ska vara ÄNNU mer creepy. ALLT ÄR FAIR I LOVE OCH QUIDDITCH


Haha som om något skrämmer oss? Han är mitt kött och blod (därav likvärdigt modig och cool). I sommar tror jag vi ska pyssla lite med dunkare och pinnar han och jag


HAHAH ge mig några sekunder bara...

... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'''( min enda svaghet!!!!


Förövrigt skulle jag hälsa på att du var hopplös på att förstå tennisregler... Vet inte riktigt hur vi ska involvera det i vår psykning än men vi jobbar på det


VA jag förstår ju jättebra!!! Jag är FANTASTISK på att förstå tennisregler!!!

Haha alltså vår psykning kommer bli det bästa ♥


Haha ni får jobba på eran dock, ni har ingen tunnelbana knäckte oss inte direkt XD

9 apr, 2013 16:50

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Kintsugi:
Jag tror att hufflare, gryffare och ravare är rädda för mig

Why??


För majoriteten som duellerar mot mig är grönklädda varelser ^^*

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 apr, 2013 16:55

1 2 3 ... 11889 11890 11891 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.