@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Gilderoy: Skrivet av Li: Skrivet av Gilderoy: Skrivet av Li: Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... Haha som om något skrämmer oss? Han är mitt kött och blod (därav likvärdigt modig och cool). I sommar tror jag vi ska pyssla lite med dunkare och pinnar han och jag HAHAH ge mig några sekunder bara... ... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'''( min enda svaghet!!!! Förövrigt skulle jag hälsa på att du var hopplös på att förstå tennisregler... Vet inte riktigt hur vi ska involvera det i vår psykning än men vi jobbar på det VA jag förstår ju jättebra!!! Jag är FANTASTISK på att förstå tennisregler!!! Haha alltså vår psykning kommer bli det bästa ♥ without something there is no nothing 9 apr, 2013 16:16 |
|
_Bella_<3
Elev |
9 apr, 2013 16:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Maah D:
Jag hade 28/70 rätt. Jag ska lära mig ALLT på en månad och måste ha 52 rätt för att klara provet. Och sen har jag annat också ju D: Hej 9 apr, 2013 16:36 |
|
Borttagen
|
Mä en halua lue tentilla :c
(vet inte ens om det är rätt, och jag har finskaprov imorgon, wheheyy, mina kunskaper suger!) 9 apr, 2013 16:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag tror att hufflare, gryffare och ravare är rädda för mig
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 apr, 2013 16:42 |
|
Torazu
Elev |
9 apr, 2013 16:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Why?? Hej 9 apr, 2013 16:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 apr, 2013 16:46 |
|
Gilderoy
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Gilderoy: Skrivet av Li: Skrivet av Gilderoy: Skrivet av Li: Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... Haha som om något skrämmer oss? Han är mitt kött och blod (därav likvärdigt modig och cool). I sommar tror jag vi ska pyssla lite med dunkare och pinnar han och jag HAHAH ge mig några sekunder bara... ... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'''( min enda svaghet!!!! Förövrigt skulle jag hälsa på att du var hopplös på att förstå tennisregler... Vet inte riktigt hur vi ska involvera det i vår psykning än men vi jobbar på det VA jag förstår ju jättebra!!! Jag är FANTASTISK på att förstå tennisregler!!! Haha alltså vår psykning kommer bli det bästa ♥ Haha ni får jobba på eran dock, ni har ingen tunnelbana knäckte oss inte direkt XD 9 apr, 2013 16:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 apr, 2013 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen