Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En läskig sak som hände mig:
Jag drömde om mugglis(lite besatt kanske), att det hade kommit en ny ikon (såna där uppe vid andvändarnamnet t.ex. Bevakar grejsemojsen). Jag kommer inte riktigt ihåg ditaljer men nästa dag så hade duellerings grejen kommit. Litet läskig sammanträffande 10 jun, 2012 23:19 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag är ny här (i Kväll/Natt tråden).. Men jag brukar vara uppe ganska sent (jag är en nattuggla och morgontrött) så det här är kanske en tråd för mig!
10 jun, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Grotesco + o'boy såhär på kvällen, det är inte kattpiss det! ♥
10 jun, 2012 23:28 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag tror att jag ska ta lite kvällsfika och bringa det till datorn. På så sätt kan jag vara uppe lite längre
10 jun, 2012 23:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nostalgi! ♥ påminner mig om finlands sämsta radiokanal som heter nostalgia. O-O speech! 10 jun, 2012 23:40 |
|
adliitam
Elev |
11 jun, 2012 00:12 |
|
Borttagen
|
Kvällsmat :O hungrig
11 jun, 2012 00:18 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Nu är jag inne på Mugglis i mobilen
11 jun, 2012 00:52 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar med en tjej på msn och vi är rätt bra på att byta ämnen bara sådär. xD Först var det om skolavslutningen och nu helt plötsligt om kalas. Hm, vad blir nästa?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 19:09 |
|
malcolmadela
Elev |
11 jun, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen