Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
kinshaw gillar dig väldigt väldigt väldigt mycket ska du veta ♥
Anledningen till att jag inte har tagit kontakt med dig på senaste tiden fastän jag sa att jag skulle, jo det är nämligen så att jag är utomlands. Det är väldigt dyrt osv ja du vet. När jag kommer hem till Sverige igen ska det dock bli ändringar, lova det! 17 jul, 2012 01:07 |
|
kinshaw
Elev |
kram på er ♥
Maharajah gillar dig massooor! ♥ Det är lugnt, du sa ju faktiskt att du skulle utomlands så ja.... jag vet om att du inte är hemma. ![]()
17 jul, 2012 01:11 |
|
Ida S
Lärare |
världens största kram till världens finaste kinshaw ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 17 jul, 2012 02:30 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jul, 2012 06:30 |
|
Knizzlare
Elev |
17 jul, 2012 08:24 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Stranger Men tack. Så snällt av dig.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 17 jul, 2012 08:25 |
|
Ginny00
Elev |
Knizzlare OMGTACK!
17 jul, 2012 08:38 |
|
Knizzlare
Elev |
17 jul, 2012 08:40 |
|
Borttagen
|
kinshaw: Grattis på ettårsdagen och tack så mycket
17 jul, 2012 08:56 |
|
Optic
Elev |
kinshaw grattis, och tack så mycket!! :!D
17 jul, 2012 10:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen