Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11888 11889 11890 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Min ända online vän är Li nu. Borde prata med fler mugglisar.

9 apr, 2013 15:14

Solkatten
Elev

Avatar


Varför kommer alla till STOCKHOLM?!?! It's not fair!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 apr, 2013 15:30

Ginny00
Elev

Avatar


Har världens ångest efter att ha ätit glass nu. Varför tog jag inte bara en isglass eller chailatte..
Har skrattat otroligt mycket med bästis dock, så jag är väl ok. Älskar henne.

9 apr, 2013 15:32

Li
Biträdande rektor

Avatar


Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... om de förlorar spelare... Hmm ska vara ÄNNU mer creepy. ALLT ÄR FAIR I LOVE OCH QUIDDITCH

without something there is no nothing

9 apr, 2013 15:54

Elma00
Elev

Avatar


Hellå

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

9 apr, 2013 15:54

Gilderoy
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... om de förlorar spelare... Hmm ska vara ÄNNU mer creepy. ALLT ÄR FAIR I LOVE OCH QUIDDITCH


Haha som om något skrämmer oss? Han är mitt kött och blod (därav likvärdigt modig och cool). I sommar tror jag vi ska pyssla lite med dunkare och pinnar han och jag

9 apr, 2013 16:00

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Gilderoy:
Skrivet av Li:
Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... om de förlorar spelare... Hmm ska vara ÄNNU mer creepy. ALLT ÄR FAIR I LOVE OCH QUIDDITCH


Haha som om något skrämmer oss? Han är mitt kött och blod (därav likvärdigt modig och cool). I sommar tror jag vi ska pyssla lite med dunkare och pinnar han och jag


HAHAH ge mig några sekunder bara...

... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'''( min enda svaghet!!!!

without something there is no nothing

9 apr, 2013 16:07

Borttagen

Avatar


Halkade på isen idag och lande rakt på ryggen. Smidigt som ett kylskåp!

9 apr, 2013 16:09

Tvilling
Elev

Avatar


Kommer faila på mitt biologi prov D: Måste börja plugga tidigare i fortsättningen.. Får be nån förhöra mig senare, och sen är jag klar med pluggningen för den här gången. typ. hehe

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

9 apr, 2013 16:09

Gilderoy
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Gilderoy:
Skrivet av Li:
Gilderoys bror kommer säkert aldrig våga åka på QSM mer efter att hon fått mig att verka som värsta läskiga typen!!! Hahahah... Bra iofs... om de förlorar spelare... Hmm ska vara ÄNNU mer creepy. ALLT ÄR FAIR I LOVE OCH QUIDDITCH


Haha som om något skrämmer oss? Han är mitt kött och blod (därav likvärdigt modig och cool). I sommar tror jag vi ska pyssla lite med dunkare och pinnar han och jag


HAHAH ge mig några sekunder bara...

... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'''( min enda svaghet!!!!


Förövrigt skulle jag hälsa på att du var hopplös på att förstå tennisregler... Vet inte riktigt hur vi ska involvera det i vår psykning än men vi jobbar på det

9 apr, 2013 16:15

1 2 3 ... 11888 11889 11890 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.