@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag ska vi lämna massvis med nallar till stadens flyktingförläggning, det finns en massa nyanlända barn där som har kommit hit ensamma.. Tänkte att en nalle kanske kan vara en skön sak att få då, lindrar kanske oron åtminstone en mikroskopisk bråkdel.
9 apr, 2013 12:31 |
|
Beben
Elev |
9 apr, 2013 12:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 9 kl. 12:50
|
|
Borttagen
|
Ska på Disco idag! Yeay!
9 apr, 2013 12:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 apr, 2013 13:53 |
|
Borttagen
|
Varför stoppde jag alla mejerivarorna i en och samma kasse?
Rena undret att både den och jag är hemma nästan hela! 9 apr, 2013 14:01 |
|
Obliviate_
Elev |
9 apr, 2013 14:04 |
|
Borttagen
|
GODH SANNA
plugga. och gör lite te. NU. 9 apr, 2013 14:13 |
|
Ginny00
Elev |
Min mobil är inte ens fyra månader och den är jätterepig..typical johannas telefon. He.
9 apr, 2013 14:25 |
|
LolFeelings
Elev |
9 apr, 2013 14:37 |
|
Borttagen
|
Hans Zimmer och mat. Och så kommer faster hit ikväll. Lycka ♥
9 apr, 2013 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen