@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: ooh underbart ♥ för union j-fans men trevligt är det väl för alla då folk blir glada eller? Huh? ja huh haha jag är obegriplig. fattar inte nu, dagen efter, vad jag menade... Haha. xD *ploppa upp genom ett litet hål i marken* Är jag helskum då som faktiskt tyckte det lät logiskt? 8D 9 apr, 2013 08:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: ooh underbart ♥ för union j-fans men trevligt är det väl för alla då folk blir glada eller? Huh? ja huh haha jag är obegriplig. fattar inte nu, dagen efter, vad jag menade... Haha. xD *ploppa upp genom ett litet hål i marken* Är jag helskum då som faktiskt tyckte det lät logiskt? 8D Jo, men det lät lite skumt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2013 09:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Sista dagen på miroi o jag sitter bara här... Igen
Hela gruppen blir totalt ignorerade varenda gång. Fan ska vi göra här egentligen? Slutar iaf idag. Thank u god 9 apr, 2013 09:28 |
|
Kedjebrev
Elev |
Hej mugglis pratar med er för vågar inte prata med mina klasskamrater i rädsla av att bli ignorerad
http://Kaosregn.blogg.se
9 apr, 2013 09:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Great. Jag glömde min Biologi bok hemma... Ha! Jag har ju inte ens Biologi på tisdagar. 8D Det är på onsdagar och fredagar jag har det ju. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2013 10:31 |
|
Borttagen
|
I den där låten Waka Waka med shakira...
Det låter som (ibörjan ) att den där skumma rösten säger "WEIRDO" och sen kommer nån annan och säger "vakna! Vakna!" jag lyssnar mycket på den låten 9 apr, 2013 11:02 |
|
LolFeelings
Elev |
9 apr, 2013 11:44 |
|
Solkatten
Elev |
Shit asså. Idag på lunchen såg jag en kille som är läskigt lik Robert Pattinson. Ungefär som när han spelade Cedric i Harry Potter ni vet.
Hahaha. Jag orkar inte. Det är fan kusligt att bo här. Jag har sett sjukt många - både lärare och elever - som är värsta dubbelgångare till kändisar. Ex. Anna Book, Umbridge, Malcolm, Zayn Malik, Joey Ritcher, Robert Pattinson. Who's next?! Vad är det här?! x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2013 11:59 |
|
Beben
Elev |
Studiedag! Igår så instalerade vi harry potter och de vises sten-spelet på datorn. Asså JAG KAN INTE RITA FLIPPENDO PORMLEN!!
9 apr, 2013 12:04 |
|
Solkatten
Elev |
Vi får tydligen bara fläsk i skolan en gång per år och de valde att ha det just idag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2013 12:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen