@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker inte om mjölk längre. Det smakar ... ja, inte bra.
8 apr, 2013 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Mjölk är ju den godaste drycken. o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 20:35 |
|
LolFeelings
Elev |
8 apr, 2013 20:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Tänk om livet är en dröm och man vaknar upp som ett småbarn... så har jag oxå tänkt nångong! att man mittiallt vaknar upp på nån äng eller nåt! 8 apr, 2013 20:43 |
|
Dramione99
Elev |
Jo, ibland är det gott. kanske ett glas i månaden, hehe ... 8 apr, 2013 20:50 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Tänk om livet är en dröm och man vaknar upp som ett småbarn... Eller att det är ett minne, och man vaknar upp döende som 96 år..
8 apr, 2013 20:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Tänk om livet är en dröm och man vaknar upp som ett småbarn... När jag var yngre tänkte jag typ "tänk om mina första nio år i livet bara är sånt jag drömmer i magen!? Då måste jag ändra på massa saker när jag börjar leva på riktigt!" eheheheeh
8 apr, 2013 20:53 |
|
Solkatten
Elev |
Estlands bidrag i ESC. I have no words.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 20:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Någon slutar svara mig i meddelanden; Jag är bara irriterande och ingen vill prata med mig. Jag kan inte skriva till folk sådär :O
Jag slutar svara någon; Jag är trött och orkar inte prata med någon just nu. Svarar senare. Är det bara jag som gör såhär? 8 apr, 2013 21:04 |
|
Ginny00
Elev |
Äter youghurt, banan, hallon och kanel. Det är jättegott
8 apr, 2013 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen