@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig00: Awesome! Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vi gör så! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Najs Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line! japp! Jag följer meed! 8 apr, 2013 20:17 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig00: Awesome! Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vi gör så! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Najs Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line! japp! Jag följer meed! Ħɛ∂ωιɢ00 8 apr, 2013 20:17 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag duschat i alla fall. yeay.
8 apr, 2013 20:20 |
|
Hedwig00
Elev |
gonatt gonatt!
Ħɛ∂ωιɢ00 8 apr, 2013 20:21 |
|
Solkatten
Elev |
OMG. 2 juni! COME FASTER PLZ.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2013 20:25 |
|
_Bella_<3
Elev |
Look for the girl with a broken smile, ask her if she wants to stay here a while. And she will be loved
Så underbar låt ♥
8 apr, 2013 20:30 |
|
Solkatten
Elev |
UNION J'S FIRST SINGLE!!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2013 20:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: ooh underbart ♥ för union j-fans men trevligt är det väl för alla då folk blir glada eller? Huh? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen