Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11879 11880 11881 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Jag har en Samsung Galaxy Y, och det finns ju inte så många skal till dem, och dem är ganska svåra att hitta.
Men jag hittade en sida där man kan köpa skal till typ vilka mobiler som helst.

http://skinz.se/

Där är det bra att leta!
men det är ju bara rätt så dyrt ... men ändå

8 apr, 2013 19:41

Ginny00
Elev

Avatar


Har inget att kolla på nu när Familjen Annorlunda är slut D; dum tv.

8 apr, 2013 19:44

Borttagen

Avatar


JAG ÄR BARA LITE IRRITERAD OCH FÖRSTUMMAD NU! XC Matilda Lestrange DU HAR GJORT SÅ ATT JAG BARA HAR 87 TUMMAR. D;
Spoiler:
Tryck här för att visa!

8 apr, 2013 19:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Ånej jag har franskaprov imorrn, har glömt bort det under lovet, har inte övat något... jag kommer faila totalt imorrn x.x
Usch vad jag tycker synd om dig!! X( Men, men, lycka till i alla fall,då... Eheh... Jag har prov på fredag och har inte övat ett dugg. Ja, och så på onsdag, då tar jag min flöjtexamen! Uschi, uschi, uschi så nervös jag är!!! Ändå sitter jag här på mugglis... Jag kan bara inte rå för det... Är man lite lat så är man...

Nä, nu ska jag ta itu med sakerna!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag var sen inte seriös när jag sa den där sista meningen.

Tack, men det visade sig att provet vad framflyttat till imorrn, så jag hade tur
Lycka till!
Tackar. ♥ Du med!

8 apr, 2013 19:54

Borttagen

Avatar


nu ska jag följa strömmen i quess.

fråga mig något
typ nu
http://ask.fm/pelikanbob

8 apr, 2013 19:55

Borttagen

Avatar


Ingen vill fangirla över Union J's announcement med mig D':

8 apr, 2013 20:01

Solkatten
Elev

Avatar


Vi har varken mjölk eller juice hemma. Men pappa skulle köpa när han åker hem så jag hoppas han kommer snart.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 apr, 2013 20:01

themarauder
Lärare

Avatar


Jag mår illa och är trött på att bråka.

=) - just like themarauder

8 apr, 2013 20:02

stellaa
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyWeasley1:
Jag har en Samsung Galaxy Y, och det finns ju inte så många skal till dem, och dem är ganska svåra att hitta.
Men jag hittade en sida där man kan köpa skal till typ vilka mobiler som helst.

http://skinz.se/

Där är det bra att leta!
men det är ju bara rätt så dyrt ... men ändå


Ooo tack! Har också en Galaxy Y ^.^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

8 apr, 2013 20:05

Hedwig00
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen
Positiv här

ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! hehe fast inte vill jag ha snö på sommaren!
Vem vill, haha?

antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe
Awesome ju!
Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med

jaaa, jag följer med!
Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så (Du måste btw komma vid 5-tiden, så att du vet )

okej ska se om jag hittar dit
Najs Du kan ringa mig så kommer jag och hämtar dig

ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line!
Vi gör så!

japp!

Jag följer meed!

Ħɛωιɢ00

8 apr, 2013 20:16

1 2 3 ... 11879 11880 11881 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.