@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag har en Samsung Galaxy Y, och det finns ju inte så många skal till dem, och dem är ganska svåra att hitta.
Men jag hittade en sida där man kan köpa skal till typ vilka mobiler som helst. http://skinz.se/ Där är det bra att leta! men det är ju bara rätt så dyrt ... men ändå 8 apr, 2013 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
Har inget att kolla på nu när Familjen Annorlunda är slut D; dum tv.
8 apr, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR BARA LITE IRRITERAD OCH FÖRSTUMMAD NU! XC Matilda Lestrange DU HAR GJORT SÅ ATT JAG BARA HAR 87 TUMMAR. D;
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 apr, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Tackar. ♥ Du med! Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Usch vad jag tycker synd om dig!! X( Men, men, lycka till i alla fall,då... Eheh... Ånej jag har franskaprov imorrn, har glömt bort det under lovet, har inte övat något... jag kommer faila totalt imorrn x.x Nä, nu ska jag ta itu med sakerna!! Spoiler: Tryck här för att visa! Tack, men det visade sig att provet vad framflyttat till imorrn, så jag hade tur Lycka till! 8 apr, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
Ingen vill fangirla över Union J's announcement med mig D':
8 apr, 2013 20:01 |
|
Solkatten
Elev |
Vi har varken mjölk eller juice hemma.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 20:01 |
|
themarauder
Lärare |
8 apr, 2013 20:02 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Jag har en Samsung Galaxy Y, och det finns ju inte så många skal till dem, och dem är ganska svåra att hitta. Men jag hittade en sida där man kan köpa skal till typ vilka mobiler som helst. http://skinz.se/ Där är det bra att leta! men det är ju bara rätt så dyrt ... men ändå Ooo tack! ![]() 8 apr, 2013 20:05 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vi gör så! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Najs Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line! japp! Jag följer meed! Ħɛ∂ωιɢ00 8 apr, 2013 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen