Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Får prova någon gång isåfall! Skrivet av Quidditch: Skrivet av Mintpastill: Haha ingen aning om hur Chatroulette är, men man väljer att chatta med en främling och så kan man stöta på vilken person som helst Aa, då är det som chatroulette. Har ingen aning, men har hört att det är mycket äckliga gubbar på Omegle och Chatroulette. Stämmer det? O.o Gubbar vet jag inte, men många är bara besatta av att skriva diverse otrevliga saker som bara är enligt mig motbjudande. Men man kan ju ha turen och få chatta med någon som är trevlig ^^ ![]()
10 jun, 2012 01:37 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Mintpastill: Får prova någon gång isåfall! Skrivet av Quidditch: Skrivet av Mintpastill: Haha ingen aning om hur Chatroulette är, men man väljer att chatta med en främling och så kan man stöta på vilken person som helst Aa, då är det som chatroulette. Har ingen aning, men har hört att det är mycket äckliga gubbar på Omegle och Chatroulette. Stämmer det? O.o Gubbar vet jag inte, men många är bara besatta av att skriva diverse otrevliga saker som bara är enligt mig motbjudande. Men man kan ju ha turen och få chatta med någon som är trevlig ^^ Haha gör det! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 10 jun, 2012 01:38 |
|
bluebirdflies
Elev |
Åååh jag vill pröva duell men kan inte för det funkar inte på mobilen o min dator är på lagning
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 10 jun, 2012 02:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bluebirdflies: Åååh jag vill pröva duell men kan inte för det funkar inte på mobilen o min dator är på lagning Funkar på min mobil... Konstigt 10 jun, 2012 18:51 |
|
Noctum
Elev |
10 jun, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
10 jun, 2012 19:43 |
|
Cake Ravenclaw
Elev |
Hej, jag är här inne på natten samtidigt som jag ser på fotboll.
Ps. Jag har inte fjärren!! 10 jun, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Jag kan säga att jag är inne här samtidigt som jag lyssnar på fotboll (roligare att vara inne här)
10 jun, 2012 19:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ÄR JAG LVL 16 PÅ DUELLEN????
WHAT REDAN?????? speech! 10 jun, 2012 23:01 |
|
Solkatten
Elev |
Nostalgi! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jun, 2012 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen