Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1187 1188 1189 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Quidditch
Elev

Avatar


Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Quidditch:
Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Quidditch:
Mintpastill - Är det ungefär som Chatroulette?


Haha ingen aning om hur Chatroulette är, men man väljer att chatta med en främling och så kan man stöta på vilken person som helst

Aa, då är det som chatroulette. Har ingen aning, men har hört att det är mycket äckliga gubbar på Omegle och Chatroulette. Stämmer det? O.o


Gubbar vet jag inte, men många är bara besatta av att skriva diverse otrevliga saker som bara är enligt mig motbjudande. Men man kan ju ha turen och få chatta med någon som är trevlig ^^
Får prova någon gång isåfall!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

10 jun, 2012 01:37

Mintpastill
Elev

Avatar


Skrivet av Quidditch:
Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Quidditch:
Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Quidditch:
Mintpastill - Är det ungefär som Chatroulette?


Haha ingen aning om hur Chatroulette är, men man väljer att chatta med en främling och så kan man stöta på vilken person som helst

Aa, då är det som chatroulette. Har ingen aning, men har hört att det är mycket äckliga gubbar på Omegle och Chatroulette. Stämmer det? O.o


Gubbar vet jag inte, men många är bara besatta av att skriva diverse otrevliga saker som bara är enligt mig motbjudande. Men man kan ju ha turen och få chatta med någon som är trevlig ^^
Får prova någon gång isåfall!


Haha gör det!

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson

10 jun, 2012 01:38

bluebirdflies
Elev

Avatar


Åååh jag vill pröva duell men kan inte för det funkar inte på mobilen o min dator är på lagning buhu

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

10 jun, 2012 02:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av bluebirdflies:
Åååh jag vill pröva duell men kan inte för det funkar inte på mobilen o min dator är på lagning buhu

Funkar på min mobil... Konstigt

10 jun, 2012 18:51

Noctum
Elev

Avatar


OOHHH NGON SOM VILL DUELERA MOT MIG? C:
JAG E LEVEL 5 ^w^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

10 jun, 2012 19:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noctum:
OOHHH NGON SOM VILL DUELERA MOT MIG? C:
JAG E LEVEL 5 ^w^

Jag! Jag är i level 4

10 jun, 2012 19:43

Cake Ravenclaw
Elev

Avatar


Hej, jag är här inne på natten samtidigt som jag ser på fotboll.

Ps. Jag har inte fjärren!!

10 jun, 2012 19:47

Borttagen

Avatar


Jag kan säga att jag är inne här samtidigt som jag lyssnar på fotboll (roligare att vara inne här)

10 jun, 2012 19:51

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


ÄR JAG LVL 16 PÅ DUELLEN????
WHAT
REDAN??????

speech!

10 jun, 2012 23:01

Solkatten
Elev

Avatar


Nostalgi! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 jun, 2012 23:04

1 2 3 ... 1187 1188 1189 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.