Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Ingen hör mig. När jag pratar så pratar alla andra över mig, lyssnar inte ,bara börjar prata med någon annan eller helt enkelt ignorerar mig. Det är så jobbigt, speciellt när jag har haft en väldigt bra dag och berättar något för någon så kommer någon annan och avbryter/pratar över mig och de två personerna börjar prata med varandra istället., då förstörs min dag helt.
Det låter så fånigt när jag skriver det nu, men åh, det händer varje dag hela tiden och det är inte så kul i slutändan. Känner mig bara i vägen för allt och alla hela tiden. ;;
20 nov, 2013 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Ingen hör mig. När jag pratar så pratar alla andra över mig, lyssnar inte ,bara börjar prata med någon annan eller helt enkelt ignorerar mig. Det är så jobbigt, speciellt när jag har haft en väldigt bra dag och berättar något för någon så kommer någon annan och avbryter/pratar över mig och de två personerna börjar prata med varandra istället., då förstörs min dag helt. Det låter så fånigt när jag skriver det nu, men åh, det händer varje dag hela tiden och det är inte så kul i slutändan. Känner mig bara i vägen för allt och alla hela tiden. Jättekram.. ♥ (Vi hör dig!) 21 nov, 2013 00:11 |
|
lumos1
Elev |
21 nov, 2013 07:11 |
|
Frivolt
Elev |
Det är lixom väldigt svårt att göra ett skolarbete när man är typ deprimerad.....Men det måste göras, annars kommer alt att gå åt helvette!
Men ändå får jag bara ångest över det för att jag inte kan ta tag i o börja och då får jag bara mer ångest och panik och så gör jag ännu mindre och...det går i en ond cirkel...F*** 21 nov, 2013 12:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Det är lixom väldigt svårt att göra ett skolarbete när man är typ deprimerad.....Men det måste göras, annars kommer alt att gå åt helvette! Men ändå får jag bara ångest över det för att jag inte kan ta tag i o börja och då får jag bara mer ångest och panik och så gör jag ännu mindre och...det går i en ond cirkel...F*** Jag har varit där. Jag har fortfarande oavslutade kurser - men det hjälper inte att du stressar upp dig, för då fungerar sin sagt ingenting. Slappna av, lugna dig, inse att det kanske kommer att behöva ta sin lilla tid. Går det inte att skriva nu? Skriv inte nu. Det är inte hela världen. Fokusera på att få tillbaka balansen igen. 21 nov, 2013 13:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Det är lixom väldigt svårt att göra ett skolarbete när man är typ deprimerad.....Men det måste göras, annars kommer alt att gå åt helvette! Men ändå får jag bara ångest över det för att jag inte kan ta tag i o börja och då får jag bara mer ångest och panik och så gör jag ännu mindre och...det går i en ond cirkel...F*** Jag har varit där. Jag har fortfarande oavslutade kurser - men det hjälper inte att du stressar upp dig, för då fungerar sin sagt ingenting. Slappna av, lugna dig, inse att det kanske kommer att behöva ta sin lilla tid. Går det inte att skriva nu? Skriv inte nu. Det är inte hela världen. Fokusera på att få tillbaka balansen igen. Det är så himla jobbigt! Och jag förstår inte varför jag bestämmer mig för att plugga när jag vet att jag inte klarar av det just nu D: Nä, precis det har du rätt i! Att stressa är dumt men tyvärr så måste jag nästan göra det nu : ( Har en hemtenta som ska in på söndag, och jag måste lixom klara den för att kunna gå vårterminen (annars kan jag inte göra den förns i augusti). Och det vore ju skönt att få bort det här nu. Men dock är jag inte alls redo eller vad man ska säga för att plugga just nu Men ska försöka andas och ta det lugnt, och så! Blä...känns så jobbigt men jag måste... D: 21 nov, 2013 13:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG SAKNAR SVENSK POTATIS!!!!!!
Sedan jag flyttade hemifrån 2011 har jag köpt hem potatis en gång. Det var när jag hade en inneboende och hon insisterade på att det fanns en maträtt från Japan som man hade potatis i (utöver riset. Potatis fungerar som en grönsak här helt enkelt). Well. Jag har riktig, jäkla potatis-abstinens. Vanlig kokt potatis hade varit så jäkla gott just nu! ♥ Och qournfärs. Och Sojakorv. Och Onaka-fil med äpple, all bran-flingor, banan och blåbär! Det sämsta med Japan idag. Höhö. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 nov, 2013 14:57 |
|
Borttagen
|
"Varför förssöker du igen, du kommer ju ändå inte att klara det!" "Åh, bollen kommer på dig, jag hoppas att den kommer på dig!" TACK Noel. Tack så mycket...
Sedan så är jag bara osynlig. Liksom, jag och Madde kommer till Clara, då säger Clara "Hej Madde" och struntar i mig och visst det kanske inte är en sådan stor grej, men det händer hela tiden och jag börjar bli otroligt trött på det... 21 nov, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Ingen hör mig. När jag pratar så pratar alla andra över mig, lyssnar inte ,bara börjar prata med någon annan eller helt enkelt ignorerar mig. Det är så jobbigt, speciellt när jag har haft en väldigt bra dag och berättar något för någon så kommer någon annan och avbryter/pratar över mig och de två personerna börjar prata med varandra istället., då förstörs min dag helt. Det låter så fånigt när jag skriver det nu, men åh, det händer varje dag hela tiden och det är inte så kul i slutändan. Känner mig bara i vägen för allt och alla hela tiden. Lovar att vi hör dig♥ förstår hur det känns ♥ JÄTTEKRAM♥ 21 nov, 2013 18:09 |
|
Obliviate_
Elev |
har en av dom där dagarna då jag är totalt melankolisk...
21 nov, 2013 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen