Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11878 11879 11880 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen
Positiv här

ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! hehe fast inte vill jag ha snö på sommaren!
Vem vill, haha?

antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe
Awesome ju!
Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med

jaaa, jag följer med!
Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så (Du måste btw komma vid 5-tiden, så att du vet )

okej ska se om jag hittar dit

8 apr, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen
Positiv här

ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! hehe fast inte vill jag ha snö på sommaren!
Vem vill, haha?

antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe
Awesome ju!
Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med

jaaa, jag följer med!
Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så (Du måste btw komma vid 5-tiden, så att du vet )

okej ska se om jag hittar dit
Najs Du kan ringa mig så kommer jag och hämtar dig

8 apr, 2013 19:15

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen
Positiv här

ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! hehe fast inte vill jag ha snö på sommaren!
Vem vill, haha?

antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe
Awesome ju!
Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med

jaaa, jag följer med!
Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så (Du måste btw komma vid 5-tiden, så att du vet )

okej ska se om jag hittar dit
Najs Du kan ringa mig så kommer jag och hämtar dig

ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line!

8 apr, 2013 19:17

IamAK
Elev

Avatar


måste bara säga att en av mina favorit bloggar på tumblr nyss började följa mig!

8 apr, 2013 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen
Positiv här

ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! hehe fast inte vill jag ha snö på sommaren!
Vem vill, haha?

antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe
Awesome ju!
Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med

jaaa, jag följer med!
Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så (Du måste btw komma vid 5-tiden, så att du vet )

okej ska se om jag hittar dit
Najs Du kan ringa mig så kommer jag och hämtar dig

ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line!
Vi gör så!

8 apr, 2013 19:26

Ginny00
Elev

Avatar


Måste duscha och tvätta håret. ORKAR INTE JU

8 apr, 2013 19:27

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen
Positiv här

ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! hehe fast inte vill jag ha snö på sommaren!
Vem vill, haha?

antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe
Awesome ju!
Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med

jaaa, jag följer med!
Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så (Du måste btw komma vid 5-tiden, så att du vet )

okej ska se om jag hittar dit
Najs Du kan ringa mig så kommer jag och hämtar dig

ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line!
Vi gör så!

japp!

8 apr, 2013 19:28

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Hedwig00:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Jag var på läger och en av tjejerna som också var där ramlade ut genom fönstret

Oj, hur då?!

Hon satt typ i fonstret när det var öppet och så ramlade hon bakåt...

Men oj, var det långt ner?

En och en halvmeter kanske...
och hon fick en spricka i ena revbenet

8 apr, 2013 19:29

Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 8 kl. 19:34
Antal ändringar: 1

EmahS
Elev

Avatar


Fick världens jävla skoskav innan Confundus.
Har inte använt de walkingskorna sen dess.
Idag så gjorde jag det igen, och struntade i tjocka träningsstrumpor fast att jag blivit tillsagd att ha det.

Nu har jag skoskav igen ♥ dock inte i närheten av de som jag fick innan Confundus, men fy fan ändå.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

8 apr, 2013 19:30

Thilda
Elev

Avatar


Fick precis reda på att det estetiska programmet som jag sökte som andrahandsval ska läggas ner. Vet inte om jag ska vara glad för att jag slipper tveka eller vara nere för att jag inte ens har chansen att ändra mig.

8 apr, 2013 19:41

1 2 3 ... 11878 11879 11880 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.