@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit 8 apr, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Najs Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit 8 apr, 2013 19:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Najs Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line! 8 apr, 2013 19:17 |
|
IamAK
Elev |
måste bara säga att en av mina favorit bloggar på tumblr nyss började följa mig!
8 apr, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Vi gör så! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Najs Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line! 8 apr, 2013 19:26 |
|
Ginny00
Elev |
Måste duscha och tvätta håret. ORKAR INTE JU
8 apr, 2013 19:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vi gör så! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Najs Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! okej ska se om jag hittar dit ja, möter du mig på vägen, kommer med Viking line! japp! 8 apr, 2013 19:28 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag var på läger och en av tjejerna som också var där ramlade ut genom fönstret Oj, hur då?! Hon satt typ i fonstret när det var öppet och så ramlade hon bakåt... Men oj, var det långt ner? En och en halvmeter kanske... och hon fick en spricka i ena revbenet 8 apr, 2013 19:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 8 kl. 19:34
|
|
EmahS
Elev |
Fick världens jävla skoskav innan Confundus.
Har inte använt de walkingskorna sen dess. Idag så gjorde jag det igen, och struntade i tjocka träningsstrumpor fast att jag blivit tillsagd att ha det. Nu har jag skoskav igen ♥ dock inte i närheten av de som jag fick innan Confundus, men fy fan ändå.
8 apr, 2013 19:30 |
|
Thilda
Elev |
Fick precis reda på att det estetiska programmet som jag sökte som andrahandsval ska läggas ner. Vet inte om jag ska vara glad för att jag slipper tveka eller vara nere för att jag inte ens har chansen att ändra mig.
8 apr, 2013 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen