@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! 8 apr, 2013 18:36 |
|
Pixie
Elev |
8 apr, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! 8 apr, 2013 18:39 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe 8 apr, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med 8 apr, 2013 18:44 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! 8 apr, 2013 18:47 |
|
Almson
Elev |
8 apr, 2013 18:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Almson: MIN HICKA KAN GÅ OCH DÖ sätt hickan på stickan o ge den till grannens flickan! 8 apr, 2013 18:55 |
|
_Bella_<3
Elev |
8 apr, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Bara du kommer hit till Luleå den 10:e maj så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Awesome ju! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Vem vill, haha? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen ja det är bra de! men de sku ju vara en anorlunda sommar om man hade snö! antagligen ingen!! mamma skoja här att vi får sälja båten å fara på semester till nåt varmt land iställe Jag ska till Mallorca med typ... halva släkten? (överdrift lalalalala) om ungefär en månad, du skulle kunna få följa med jaaa, jag följer med! 8 apr, 2013 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen