Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11876 11877 11878 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
joel9324
Elev

Avatar


Jag är trött och äter kiwi. Jag ska koka té yey

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

8 apr, 2013 18:11

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Ginny00:
Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen.

..ungefär där slutar det vara kul D:

var glad att solen skiner! här har det varit mulet o snöat!

Älskar också sol, men när jag vill sitta vid datorn är den ivägen. Ska jag vara ute får den gärna vara där!

8 apr, 2013 18:11

themarauder
Lärare

Avatar


Längtar tills studentklänningen trillar ner i brevlådan! =)

=) - just like themarauder

8 apr, 2013 18:14

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Ginny00:
Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen.

..ungefär där slutar det vara kul D:

var glad att solen skiner! här har det varit mulet o snöat!

Älskar också sol, men när jag vill sitta vid datorn är den ivägen. Ska jag vara ute får den gärna vara där!

ja de e ju lite så! O no! nu snöar de igen! undrar om det blir nån sommar här iår!?

8 apr, 2013 18:16

Borttagen

Avatar


Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

8 apr, 2013 18:16

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!

8 apr, 2013 18:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

8 apr, 2013 18:21

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen

8 apr, 2013 18:23

Ginny00
Elev

Avatar


Jag tänker göra ett papper där jag kan kryssa för varje avklarad skoldag xD Som pepp..

8 apr, 2013 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:

ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran!
Jo, men det hinner ju säkert smälta

ja hoppeligen
Positiv här

8 apr, 2013 18:33

1 2 3 ... 11876 11877 11878 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.