@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
8 apr, 2013 18:11 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny00: Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen. ..ungefär där slutar det vara kul D: var glad att solen skiner! Älskar också sol, men när jag vill sitta vid datorn är den ivägen. Ska jag vara ute får den gärna vara där! 8 apr, 2013 18:11 |
|
themarauder
Lärare |
8 apr, 2013 18:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny00: Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen. ..ungefär där slutar det vara kul D: var glad att solen skiner! Älskar också sol, men när jag vill sitta vid datorn är den ivägen. Ska jag vara ute får den gärna vara där! ja de e ju lite så! O no! nu snöar de igen! undrar om det blir nån sommar här iår!? 8 apr, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C:
8 apr, 2013 18:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! 8 apr, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! 8 apr, 2013 18:21 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen 8 apr, 2013 18:23 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tänker göra ett papper där jag kan kryssa för varje avklarad skoldag xD Som pepp..
8 apr, 2013 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Positiv här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Jo, men det hinner ju säkert smälta Skrivet av Borttagen: Woho, min lärare sa att det var 40 dagar kvar till sommarlovet :'D Det är ganska lite, ju! C: ja o de e massa snö ute! ser framför mig hur jag får "sommarlov" i snöyran! ja hoppeligen 8 apr, 2013 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen