Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11875 11876 11877 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Lolly0101
Elev

Avatar


ask.fm

8 apr, 2013 17:49

Drake
Elev

Avatar


Wilhelm, haha nejdå, kan du ladda ner en åt mig också? ;D

8 apr, 2013 17:53

stellaa
Elev

Avatar


http://ask.fm/rosadraperi
MIHI FRÅGA *I'm the devil*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

8 apr, 2013 17:56

Borttagen

Avatar


http://ask.fm/SeremedyLiker4Life

Fråga mig saker NU! Har inte fått en enda fråga på evigheter juuuu D:

8 apr, 2013 17:56

Ginny00
Elev

Avatar


Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen.

..ungefär där slutar det vara kul D:

8 apr, 2013 18:01

themarauder
Lärare

Avatar


Hobbit ute idag!!! *lycka*

=) - just like themarauder

8 apr, 2013 18:02

Caius
Elev

Avatar


@Obliviate_; För att mina föräldrar dödar mig ifall jag inte gör det nu och för att man så vitt jag vet måste avboka det 24 timmar i förväg... Så det är ju bara "lite" försent eftersom jag har det imorrn bitti vid 09:15.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

8 apr, 2013 18:06

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen.

..ungefär där slutar det vara kul D:

var glad att solen skiner! här har det varit mulet o snöat!

8 apr, 2013 18:07

Caius
Elev

Avatar


Ok... Jag har ont i nacken nu...
Sedan klockan ett har jag suttit begravd i teoriböckerna och försökt få in alla mått osv i skallen... Har dock inte gått igenom skyltarna mer till punkt och pricka än (visst, fattar väl vad majoriteten betyder osv, det är bara det att jag inte kan alla "fina ord" att beskriva vad de betyder och exakt vilka fordon som de gäller - pga att jag alltid blandar ihop den skiten)....

Har typ lyckats få "tillåtelse" att åtminstone övningsköra lite grann nu efter middagen...

Men jag har fortfarande inte lyckats få godkänt på något av tränings-proven än...... :c

Kill me.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

8 apr, 2013 18:10

LolFeelings
Elev

Avatar




Herrejävlar
Hur orkar man göra det där i 5 minuter? o.o

*lat*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

8 apr, 2013 18:11

1 2 3 ... 11875 11876 11877 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.