@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
ask.fm
8 apr, 2013 17:49 |
|
Drake
Elev |
Wilhelm, haha nejdå, kan du ladda ner en åt mig också? ;D
8 apr, 2013 17:53 |
|
stellaa
Elev |
8 apr, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
http://ask.fm/SeremedyLiker4Life
Fråga mig saker NU! Har inte fått en enda fråga på evigheter juuuu D: 8 apr, 2013 17:56 |
|
Ginny00
Elev |
Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen.
..ungefär där slutar det vara kul D: 8 apr, 2013 18:01 |
|
themarauder
Lärare |
8 apr, 2013 18:02 |
|
Caius
Elev |
@Obliviate_; För att mina föräldrar dödar mig ifall jag inte gör det nu och för att man så vitt jag vet måste avboka det 24 timmar i förväg... Så det är ju bara "lite" försent eftersom jag har det imorrn bitti vid 09:15.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 apr, 2013 18:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ginny00: Solen skiner så starkt att jag inte kan se dataskärmen. ..ungefär där slutar det vara kul D: var glad att solen skiner! 8 apr, 2013 18:07 |
|
Caius
Elev |
Ok... Jag har ont i nacken nu...
Sedan klockan ett har jag suttit begravd i teoriböckerna och försökt få in alla mått osv i skallen... Har dock inte gått igenom skyltarna mer till punkt och pricka än (visst, fattar väl vad majoriteten betyder osv, det är bara det att jag inte kan alla "fina ord" att beskriva vad de betyder och exakt vilka fordon som de gäller - pga att jag alltid blandar ihop den skiten).... Har typ lyckats få "tillåtelse" att åtminstone övningsköra lite grann nu efter middagen... Men jag har fortfarande inte lyckats få godkänt på något av tränings-proven än...... :c Kill me. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 apr, 2013 18:10 |
|
LolFeelings
Elev |
8 apr, 2013 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen